Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایندیپندنت، مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با ونیتی فیر گفت:  او می‌داند که در انتخابات شکست خورده است. او این را می‌داند. اما مساله این است که او غروری دارد که به طرزی باورنکردنی شکننده است و این غرور شکننده او به او اجازه نخواهد داد که تصدیق کند یک بازنده است و در انتخابات به جو بایدن باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مثل قالب کردن یک جنس کم ارزش به مشتری است. وقتی که شما شغلی را به پایان می‌رسانید همیشه به این فکر می‌کنید که چطور دوباره خودتان را بازآفرینی کنید. این کاری است که دونالد ترامپ اکنون دارد انجام می‌دهد.

کوهن درخصوص اینکه دونالد ترامپ در آینده ممکن است چه کار کند، گفت که معتقد است زندگی او پس از ریاست جمهوری آن طور که پیش بینی شده شامل ورود به دنیای رسانه‌ها خواهد بود.

کوهن اظهار کرد: او می‌داند که حماسه بعدی داستان او واقعا قرار است مبتنی بر یک شبکه خبری ترامپ باشد. به همین دلیل است که او هر روز با فاکس نیوز می‌جنگد.

وی افزود: او به دنبال دزدیدن پایگاه حامیان آنها است. زیر او می‌داند از ۹۰ میلیون دنبال کننده‌ای که در رسانه‌های اجتماعی دارد ۲۰ میلیون حامی سرسخت ترامپ هستند.

کوهن بیان کرد، این حامیان پول پرداخت خواهند کرد و اینگونه ترامپ سبک زندگی خود را تامین خواهد کرد.

او گفت: او از آنها تنها می‌خواهد ماهی ۴.۹۹ دلار بدهند و شما برای آن ۴.۹۹ دلار در ماه مجبور به شنیدن تمامی مزخرفات و دسیسه‌های راست افراطی که دونالد ترامپ می‌تواند تخیل کند، هستید. این چیزی است که او قرار است به شما بفروشد. این معادل ۱۰۰ میلیون دلار در ماه و ۱.۲ میلیارد دلار در سال است. این قرار است پول سوخت هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ او را بدهد.

کوهن درباره مساله صدور فرمانهای عفو از سوی ترامپ برای برخی اطرافیانش قبل از ترک ریاست جمهوری گفت، اولین چیزی که به ذهن ترامپ می‌رسد این است که چه نفعی در این کار برای او بوده و اینکه آیا آن شخص ممکن است در آینده به او آسیب وارد کند یا خیر.

311311

کد خبر 1468991

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم

نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از بایدن خواست تا برای شکست دادن ترامپ در انتخابات از حضور در این رقابت انصراف دهد.

به گزارش فارس به نقل از پولتیکو، رابرت اف. کندی، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عنوان کرده که جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و نامزد حزب دموکرات باید از رقابت‌ها کناره‌گیری کند تا وی بتواند مانع از این شود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر به کاخ سفید بازگردد.

کندی در جریان یک سخنرانی ۳۰ دقیقه‌ای در مرکز شهر بروکلین در ایالت نیویورک آمریکا عنوان کرد: ما فقط یک شانس برای شکست دادن دونالد ترامپ داریم. ما به نامزدی نیاز داریم که بتواند این کار را انجام دهد و آن نامزد من خواهم بود.

کندی سپس در ادامه سخنرانی‌اش از بایدن خواست تا از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند و عنوان کرد بر خلاف بایدن که شانسی برای پیروزی ندارد، ترامپ می‌تواند پیروز انتخابات باشد مگر آنکه بایدن با کنار کشیدنش از رقابت‌ها راه را برای شکست دادن ترامپ فراهم کند.

اظهارات کندی در حالی مطرح می‌شود که وی در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید ترامپ قرار گرفته است و ترامپ به صراحت اعلام کرده هر گونه حمایت رای‌دهندگان از وی مانند هدر دادن حق رای‌شان است.

دموکرات‌ها نیز در مقابل اظهارات کندی علیه بایدن، انتقادات زیادی علیه وی مطرح کرده‌اند.

در همین رابطه مت کوریدونی، سخنگوی کمیته ملی دموکرات آمریکا عنوان کرده است که پیشنهاد کندی برای کنار کشیدن بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری را به همان اندازه کمپین انتخاباتی‌اش نباید جدی گرفت.

با این حال کندی به همراه مدیر کارزار انتخاباتی‌اش، آماریلیس فاکس کندی، نظرسنجی را ارائه کردند تا بر مبنای آن استدلال کنند که چرا بایدن باید از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند.

وی با اشاره به نتایج این نظرسنجی تنها راه شکست ترامپ در انتخابات را، کناره‌گیری بایدن عنوان کرده است.

هنوز نه کمپین ترامپ و نه کمپین بایدن در باب اظهارات کندی اظهار نظر نکرده‌اند.

کندی پیش از این هم در اظهاراتی بایدن را خطری بزرگ برای دموکراسی آمریکا دانسته و عنوان کرده بود خطر وی برای دموکراسی بیشتر از خطر ترامپ است.

دیگر خبرها

  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ