Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجید مومنی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: گروهی از  مددجویان شامل بیماران خاص و صعب العلاج، مادران باردار و شیرده و سالمندان مشمول دریافت کمک هزینه تهیه اقلام بهداشتی شدند و در مجموع ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تهیه این اقلام در سه نوبت هزینه شد.

وی با بیان این که مراکز نیکوکاری در تعامل با کمیته امداد، نقش هم‌افزایی در خدمت‌رسانی به محرومان را دارند، اظهار داشت: این نهاد از ابتدای شیوع بیماری کرونا با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری اقدام به تهیه ماسک، توزیع مواد بهداشتی، ضدعفونی کننده و بسته‌های غذایی بین نیازمندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی افزود: عده‌ای از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در شیوع بیماری کرونا با مسائل و مشکلات سخت اقتصادی و معیشتی روبرو هستند و خیران می‌توانند در این روزهای سخت کرونایی، خانواده‌های نیازمند را  با کمک‌های نقدی و جنسی یاری دهند.

وی با توصیه به مددجویان  برای خودرای از مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، افزود: ۲۶ خدمت این نهاد به ‌صورت الکترونیکی به مددجویان مورد حمایت  ارائه می شود و آنان می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت e.emdad.ir ثبت کنند و از خدمات این نهاد بهره‌مند شوند.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۵۰ هزار خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها کرونا استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی محرومیت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی محرومیت کرونا استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی محرومیت اخبار کنکور کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی