Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:33:48 GMT

بازیکنان جوان در لیگ پخته و باتجربه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۸۵۶۵

بازیکنان جوان در لیگ پخته و باتجربه می‌شوند

ایسنا/اصفهان کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان، گفت: تیم پادما سرمایه‌گذاری خوبی روی بازیکنان کم سن بومی اصفهان کرده و بدون شک حضور در لیگ فرصت و محل خوبی برای کسب تجربه و پخته شدن بازیکنان جوان است تا بتوانند در آینده در قالب تیم ملی افتخار آفرینی کنند.

ندا شهسواری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پیوستن به تیم لیگ برتری پادما یدک اصفهان، اظهار کرد: من سال ها با تیم های اصفهانی در لیگ برتر بازی کردم و به واسطه عضویت در تیم نامی نو آشنایی خوبی با مدیرعامل و مسئول قهرمانی بانوان باشگاه پادمایدک دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع موجب شد خیلی راحت به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت بدهم. با بازیکنان و مربی تیم راحت هستم و تیم شرایط خوبی دارد و مسابقات نیز از فردا سوم دی ماه در تهران آغاز می شود.

وی با اشاره به سرمایه گذاری خوب تیم پادمایدک بر روی بازیکنان نوجوان و جوان بومی گفت: این بازیکنان باید مسیر کسب تجربه و حرفه ای شدن خود را از جایی شروع کنند، البته چند نفر آنها سال گذشته نیز در لیگ حضور داشتند و تجربه کمی دارند و حضور در لیگ فرصت خوبی است که در تقابل با بازیکنان و تیم های دیگر محک جدی زده شوند.

شهسواری خاطرنشان کرد: لیگ برتر، پل ترقی خوبی برای کسب تجربه و مسابقه دادن با بازیکنان باکیفیت خواهد بود و همچنین به بهتر شدن تکنیک و بازی آن ها کمک می کند، چرا که تنها تمرین کردن برای رسیدن به اهداف بزرگی که در ورزش دارند کافی نیست.

کاپیتان ملی پوش تیم پادمایدک، تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم های خوب و قوی در لیگ حضور دارند برای آنها تجربه خوبی خواهد بود، فصل گذشته چند نفر از بازیکنان اصفهان توانستند ملی پوشان را شکست دهند که بسیار اهمیت داشت.

شهسواری ادامه داد: این مسئله علاوه بر نکات فنی از نظر روحی و روانی نیز تاثیرات مثبت نیز دارد و می تواند اعتماد به نفس و خودباوری آن ها را بالا ببرد.

وی با اشاره به شروع مسابقات از امروز (سوم دی ماه) در تهران، اظهار کرد: امسال ۶ تیم بسیار خوب در لیگ حضور دارند و برخلاف سال های قبل بازیکنان خوب و ملی پوش در بیشتر تیم ها پخش شدند و این کار تمام تیم ها را سخت تر کرده است، شهرداری شهر بابک، دانشگاه آزاد، گلستان تجارت، کردستان و آکادمی وفایی از تیم های حاضر در لیگ امسال هستند.

شهسواری ادامه داد: مسابقات در ۳ دور رفت و برگشت و مرحله پلی آف برگزار خواهد شد که در دور رفت از فردا به مدت ۴ روز با پنج تیم دیگر بازی خواهیم داشت. البته دو مسابقه ما در یک روز است که در روز اول با کردستان بازی خواهیم داشت.

کاپیتان ملی پوش تیم پادمایدک با اشاره به شرایط برگزاری مسابقات، گفت: امسال با توجه به وضعیتی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده از نظر هزینه فشار بیشتری به تیم ها آمده است، انجام تست‌ها و رعایت پروتکل ها واقعا سخت است، اما نیاز بود که مسابقات برگزار شود چرا که از سال گذشته بازیکنان ما نتوانسته بودند در مسابقات شرکت کنند. فدراسیون و همچنین باشگاه ها تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط خوب و مطلوب برای بازیکنان انجام می دهد چرا که سلامتی بازیکنان در اولویت است و امیدوارم فصل جدید لیگ برتر را به خوبی و پربار آغاز کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر تنیس روی میز بانوان ندا شهسواری تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی امروز باتوجه به شرایط بارندگی خوب و به‌نظر من نتیجه تساوی عادلانه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیروس پورموسوی در کنفرانس‌خبری پس از تساوی تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: به کوبل‌داوری بازی امروز به‌خاطر قضاوت خوبی که داشتند خسته‌نباشید می‌گویم. بارندگی از کیفیت بازی حساس امروز کم کرد، اما هر دو تیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. یک گل از سپاهان عقب بودیم، اما در نیمه دوم شجاعانه بازی کردیم و یک امتیاز باارزش مقابل تیم بزرگ سپاهان به دست آوردیم.

وی افزود: به چهار هفته پایانی امیدوار هستیم؛ در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و فکر می‌کنم نتیجه تساوی برای این بازی عادلانه بود، به‌دنبال برد مقابل سپاهان بودیم، اما سپاهان تیم بزرگی است و کسب یک امتیاز از سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان کار ارزشمندی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: هفته گذشته با ملوان بندرانزلی مساوی کردیم و باید به پنج هفته انتهایی لیگ برتر امیدوار می‌بودیم، تا هفته سی‌ام و پایانی در کش‌وقوس و جنگ برای بقا هستیم، تیمی که بتواند از لحاظ روانی بهتر باشد، در پایان موفق خواهد بود.

پورموسوی در پایان خاطرنشان کرد: این امتیاز بار روانی را از تیم‌مان کاهش خواهد داد، زمانی‌که از حریف‌مان عقب می‌افتیم چیزی برای از دست دادن نداریم، در نیمه‌دوم سعی کردیم تهاجمی‌تر بازی کنیم تا یک یا سه‌امتیاز را به‌دست بیاوریم، بازیکنان تیم من ناامید نمی‌شوند. در نیمه‌دوم بازی‌ها باور خوبی داریم و باانگیزه بازی می‌کنیم.

کد خبر 751229

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد