Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:47:18 GMT

چند توصیه به والدین در خصوص «جشن تکلیف»

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۹۱۲۱

چند توصیه به والدین در خصوص «جشن تکلیف»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان چند توصیه به والدین درباره جشن تکلیف دانش‌آموزان، تاکید کرد که در طول دوران دانش‌آموزی روزی بهتر از جشن تکلیف برای بچه‌ها وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی (دختران) و پایه هشتم متوسطه (پسران) که به صورت زنده از شبکه شاد پخش شد اظهار کرد: در بحث جشن تکلیف ما به عنوان مربیان تربیتی و خانواده باید به این موضوع توجه کنیم یکی از نقاظ عطف هر انسان تغییراتی است که در شرایط مختلف ایجاد برای او می‌شود که این تغییرات در حوزه‌های روحی، روانی، اعتقاداتی، سیاسی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی بیان کرد: آن روز در حوزه اعتقادات و عبادات و ایجاد رابطه انسان با خدا به عنوان یک بنده برای قدرشناسی از نعمات، روز عید است.

وی با بیان اینکه در طول دوران دانش‌آموزی روزی بهتر از جشن تکلیف برای بچه ها وجود ندارد ادامه داد: ما باید معرفت دانش‌آموزان را نسبت به این نقطه عطف زندگی بالا ببریم و آنان را با وظایف خود آشنا کنیم؛ تلاش کنیم با دوستی و محبت انجام عبادت‌ها و مسائل عبادی را به آنان بگوییم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تاکید براینکه لازم است در آستانه جشن تکلیف، دانش‌آموزان را با فلسفه عبادت آشنا کنیم افزود: باید سعی کنیم در حوزه انجام فریضه‌های دینی به عنوان والدین صبر کنیم و با دعوت و شیب ملایم و خوب در کنار دانش‌آموز باشیم.

کاظمی عنوان کرد: پاداش‌ها و اثرات معنوی، روحی و روانی این عبادات در زندگی انسان‌ها باید مورد توجه باشد باید بدانیم خداوند به این عبادات نیاز ندارد و ما هستیم که با این عبادات زندگی خود را می‌سازیم.

محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان ۲۵ آذر ۹۵ را فراموش نمی‌کنند روزی که جمع کثیری از پسران در حدود ۲ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز پسر به محضر رهبر معظم انقلاب شرف یاب شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به بیاناتی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبری با تمام مشغله ذهنی و کاری از فرزندان و دانش‌آموزان همچنین سن تکلیف آنان نگذشتند و برنامه را اجرا کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشن تکلیف دانش آموز همه باهم علیه کرونا وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان جشن تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموز در یزد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست و نهمین یادواره شهدای دانش آموز و مسئولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در یزد برگزار می‌شود.      این مراسم معنوی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد واقع در کوچه حنا، انتهای خیابان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محدوده محل کار والدین به محل مجاز تحصیل فرزند اضافه شد
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم