Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، در آغاز هفته پانزدهم لالیگا سه‌شنبه شب چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال اتلتیکومادرید در خانه رئال سوسیه‌داد با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

 

 

ماریو ارموسو در دقیقه 49 و مارکوس یورنته در دقیقه 74 گل‌های این بازی را برای روخی بلانکو به ثمر رساندند تا این تیم با 32 امتیاز و دو بازی کمتر جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوسیه‌داد هم با قبول این باخت فعلاً با 26 امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

 

در بازی همزمان با این دیدار تیم فوتبال اوئسکا در دیداری خانگی میزبان لوانته بود که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

اما ساعاتی پیش از این دو بازی نیز دو دیدار همزمان دیگر برگزار شد که در مهمترین‌شان تیم فوتبال والنسیا در خانه با نتیجه یک بر صفر به میهمان سویا باخت. تک گل این بازی را سوسو در دقیقه 81 به ثمر رساند تا سویا هفتمین برد فصل خود را کسب و با 23 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کند. خفاش‌ها هم که برای ششمین بار در این فصل متحمل شکست شدند با 15 امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماندند.

 

در بازی همزمان هم مصاف خانگی تیم الچه با اوساسونا با تساوی 2-2 خاتمه یافت. الچه 15 امتیازی در جدول پانزدهم است و اوساسونا هم با 12 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید رئال سوسیداد سویا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه