Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر حل مسائل و معضلات اجتماعی گفت: ریشه بسیاری از ناهنجاری های سیاسی و امنیتی، معضلات اجتماعی است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در دومین جلسه ساماندهی امور متکدیان و کودکان خیابانی استان، با تاکید بر اهمیت حل مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه، گفت: همه مسئولان دستگاه های اجرایی باید در جهت کاهش معضلات اجتماعی گام های اساسی بردارند و در این مسیر بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به تنهایی نمی توانند برنامه های دولت برای کاهش آسیب های اجتماعی را عملیاتی سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین بر نقش مردم و سازمان های مردم نهاد در کمک به افراد آسیب پذیر در راستای کاهش معضلات اجتماعی تاکید کرد و افزود: مردم ایران اسلامی نشان دادند که در هر جا که لازم باشد آستین بالا می زنند و کمک می کنند و نمونه این همت عالی مردم را در جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه به افراد آسیب دیده از کرونا می توان مشاهده نمود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم کشورمان در کمک به افراد آسیب دیده جانانه همت می کنند و صحنه های زیبایی از کمک به نیازمندان خلق می کنند.

علی مصطفوی از رسانه ها و بویژه صدا و سیما نیز خواست تا با تهیه گزارش و برنامه های مختلف در جذب افراد خیر و نیکوکار برای حمایت از کودکان کار و آسیب دیده کمک کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین از شهرداری ارومیه نیز خواست تا گرمخانه در حال احداث در شهر ارومیه را تا پایان امسال به بهره برداری رسانده تا در صورت نیاز افراد نیازمند که سرپناهی ندارند از امکانات این گرمخانه بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ناهنجاری ساماندهی علی مصطفوی هادی طباطبایی متکدی معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی ناهنجاری اجتماعی متکدیان غیر بومی معضلات اجتماعی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • ظرفیت کشور از اتباع اشباع شده است
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم