Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، اسماعیل امینی، مجید افشاری، محمدعلی بهمنی، محمدمهدی سیار، حمیدرضا شکارسری، ناصر فیض و عبدرالجبار کاکایی داوران جایزه ترانه هستند.

اسماعیل امینی (متولد ۱۳۴۲) دانش‌آموخته زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری، شاعر و استاد دانشگاه است که سابقه تدریس در دبیرستان و اداره محافل ادبی را نیز در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوستان بی‌درخت (۱۳۹۵) پرروترین کلاغ‌ جهان (۱۳۹۹) و وزن شعر بیاموزیم (۱۳۹۹) از آثار اوست. 

مجید افشاری (متولد ۱۳۵۸) شاعر و ترانه‌سرا و عضو شورای کارشناسی شعر و ترانه مدرس و مبتکر آموزش فرآیندی شعر است. وی کتاب‌های مختلفی از جمله از غزل تا ابد (۱۳۹۸) و از کف دریا تا کف دریا (۱۳۹۸) را منتشر کرده است.

محمدعلی بهمنی (متولد ۱۳۲۱) از شاعران شناخته‌شده زبان فارسی است که غزل بیشترین قالب سروده‌های او را تشکیل می دهد و دستی هم در سرودن ترانه دارد. وی که سابقه ریاست شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد کتاب‌های زیادی سروده و جلسات و کلاس های شعری فراوانی اداره کرده است. من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم (۱۳۸۸) و غزل زندگی کنیم (۱۳۹۲) از آثار اوست.

ناصر فیض (متولد ۱۳۳۸) شاعر و ترانه‌سرا که بیشتر به دلیل آثار طنزش شناخته شده است. وی دارای نشان درجه یک هنری است. او در دومین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر برگزیده شد. مجموعه‌های فیض بوک (۱۳۹۲)،  املت‌های دسته‌دار (۱۳۸۴) و نزدیک ته‌خیار (۱۳۸۸) را سروده است.

حمیدرضا شکارسری (متولد ۱۳۴۵) شاعر، پژوهشگر، نویسنده و منتقد ادبی ایرانی است که آثار زیادی را منتشر کرده است. مجموعه شعر از تمام روشنایی‌ها (۱۳۸۲) و از سکوت به حرف؛ نقد ادبی (۱۳۸۱) از آثار اوست.

عبدالجبار کاکایی (متولد ۱۳۴۲) شاعر و ترانه‌سرای نام آشنا که ترانه‌های بسیاری سریال‌های تلویزیونی را ساخته و کلاس‌های مختلف شعر و ترانه‌سرایی را برای جوانان علاقه‌مند اداره کرده است. آوازهای پسین (۱۳۶۹) و آفتاب مهربانی (۱۳۹۱) دو اثر از آثار فراوان وی است.

در این جایزه، متن ترانه‌هایی که از مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹ به‌صورت تک‌آهنگ یا در قالب آلبوم موسیقی از سوی مؤسسات یا اشخاص حقیقی پس از دریافت مجوز از دفتر موسیقی تولید و منتشر شده‌اند، توسط هیئت داوران بررسی و ترانه‌های برگزیده معرفی می‌شوند.
دربازه زمانی مشخص شده بیش از چهار هزار قطعه متن ترانه با مجوز دفتر موسیقی به‌صورت تک آهنگ یا در قالب آلبوم منتشر شده‌اند، که مرحله نخست انتخاب این ترانه‌ها در حال انجام است و در مرحله نهایی ترانه‌های برگزیده در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر معرفی می‌شوند.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر ۲۸ بهمن تا ۳ اسفند سال جاری به دبیری حسن ریاحی برگزار می شود.

برچسب‌ها جشنواره موسیقی فجر ناصر فیض عبدالجبار کاکایی اسماعیل امینی ترانه سرا جشنواره موسيقی ترانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر ناصر فیض عبدالجبار کاکایی اسماعیل امینی ترانه سرا جشنواره موسيقی ترانه جشنواره موسیقی فجر ناصر فیض عبدالجبار کاکایی اسماعیل امینی ترانه سرا جشنواره موسيقی ترانه اخبار کنکور جشنواره موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو