Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:42:01 GMT

پایان تصویربرداری «چند قدم آن طرف‌تر»

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۹۵۰۶

پایان تصویربرداری «چند قدم آن طرف‌تر»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، تصویربرداری فیلم کوتاه «چند قدم آن طرف‌تر» به کارگردانی امید معلم و تهیه‌کنندگی آذر معماریان به پایان رسید.

کیهان ملکی، محمد رشنو و علی آنزانی بازیگران چهارمین فیلم کوتاه امید معلم هستند.

فیلمنامه «چند قدم آن طرف‌تر» را اردوان نیک‌نیا به نگارش در آورده و بازنویسی آن را سمیه تاجیک انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید معلم مدیرمسئول و سردبیر مجله «دنیای تصویر» و دبیر جشن حافظ پیش از این ۳ فیلم کوتاه ساخته است که شامل «نفس»، «فصل سرد» و «برخورد» می شود.

گروه تولید این فیلم کوتاه عبارتند از مدیر تصویربرداری فرشاد محمدی، صداگذار: اسحاق خانزادی، مدیر تولید: رحمت عبدالله زاده، طراح چهره‌پردازی: سیدجلال موسوی، صدابردار: آرش برومند، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: سعید آهنج، طراح صحنه: مرتضی شریف پناهی، دستیار اول تصویربرداری: مجید حسین زاده، منشی صحنه: مونا پیرایش، طراح لباس» شیوا دانیالی، مدیر تدارکات: مسعود یکتا، عکاس: امیرعلی نصیری، تصاویر پشت‌صحنه: محمد کرمی.

کد خبر 5102952 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه امید معلم کیهان ملکی قاسم سلیمانی چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت جشنواره تئاتر مقاومت موسیقی ایرانی سریال ایرانی شبکه پنج سیما فیلم سینمایی شب یلدا شبکه سه سیما سینمای مستند کنسرت آنلاین شبکه دو سیما رادیو نمایش برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود