Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سوینا، نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی «باشو غریبه کوچک» ساخته بهرام بیضایی توسط گروه سوینا روز پنجشنبه چهارم دی ماه در چارچوب برنامه فیلمخانه منتشر می‌شود.

این فیلم روز پنجشنبه ساعت ۱۹ از رادیو سوینا پخش می‌شود و پس از آن، روی سایت سوینا در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظارت متن و ضبط این برنامه به عهده کیوان کثیریان بوده، متن روایت این فیلم را شیدا محمدطاهر نوشته و در استودیو شهر صدای پارسیان ضبط شده است. مرجان طبسی نیز صدای این برنامه را میکس و تدوین کرده است.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به نشانی www.sevinagroup.com به فایل صوتی فیلم‌های سینمایی توضیح‌دار دسترسی داشته باشند.

این گروه پیشتر نسخه توضیح‌دار فیلم‌های سینمایی ایرانی «روز واقعه» با صدای افشین زی‌نوری، «دلشدگان» با صدای شبنم مقدمی، «مادر» با صدای احترام برومند و «بنفشه آفریقایی» با صدای علیرضا شجاع‌نوری را در قالب برنامه فیلمخانه منتشر کرده است.

کد خبر 5102963 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: پریناز ایزدیار سوینا فیلم سینمایی نابینایان قاسم سلیمانی چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت جشنواره تئاتر مقاومت موسیقی ایرانی سریال ایرانی شبکه پنج سیما فیلم سینمایی شب یلدا شبکه سه سیما سینمای مستند کنسرت آنلاین شبکه دو سیما رادیو نمایش برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، دهمین روز اردیبهشت جشن ایرانیان در روز ملی خلیج فارس صداوسیمای کیش ویژه برنامه‌های خود را در ارتباط با شبکه‌های سراسری پخش کرد.

سارا رضایی تهیه کننده ویژه برنامه تلویزیونی روز ملی خلیج فارس از شبکه کیش بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد