Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، اصغر مکارم روز چهارشنبه در نشست شورای سلامت شهرستان رودبار جنوب اظهار داشت: منطقه جنوب کرمان در  طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جزو مناطق پیشرو این طرح در کشور است.

وی از فعالیت مداوم و هماهنگ تیم های نظارتی، حمایتی و مراقبتی در طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی خبر داد و هدف این طرح را استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه ها عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکارم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را نتیجه تلنگر رهبرمعظم انقلاب اسلامی در زمینه ایجاد قرارگاه مقابله با کرونا دانست و گفت: طرح شهید سلیمانی نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا دارد.

وی بیان کرد: بعد از جنگ تحمیلی کرونا بزرگترین رزمایش جمعی بود لذا کرونا سبب اتحاد بیشتر بین مجموعه ها شد.

مکارم به شیوع ویروس کرونا در جهان اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی در مرحله اول مدیریت بیماری، نسبت به کشورهای اروپایی با استفاده از تجربه فرهنگ بسیج مدیریت بسیار خوبی انجام داد و این مهم نیز ادامه دارد.

وی حوزه سلامت را چند بخشی دانست و گفت: سلامتی شاخص های متفاوتی دارد از این رو نیازمند مشارکت همه دستگاه ها هستیم.

مکارم بر نقش دعا و نیایش در شرایط کرونا اشاره کرد و از برگزاری جشنواره نماز و نیایش با محوریت کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

وی با بیان اینکه ۲۱۰ اثر به جشنواره ملی نماز و نیایش از سراسر ایران ارسال شد، افزود: این جشنواره در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ثبت ماندگار فداکاری های دوران کرونا برگزار شد. 

وی از فعال بودن چند طرح عمرانی در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان رودبار تهیه شده است. 

غربالگری ۳۶ درصد مردم رودبارجنوب

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رودبار جنوب از غربالگری ۳۶ درصد مردم این شهرستان در زمینه غربالگری کرونا خبر داد و افزود :این میزان در طرح شهید سپهد سلیمانی در زمینه مقابله با کرونا غربالگری شده اند.

نادر نجفی افزود: در این طرح ۱۰۰ درصد مادران باردار با توجه به اولویت ها غربالگری شد. 

وی تیم های فعال در طرح شهید سلیمانی را ۱۶۰ عدد برشمرد و از فعالیت ۱۶ سوپروایزر در این شهرستان برای مقابله با کرونا خبر داد. 

نجفی به انتشار شیوع ویروس کرونا از ابتدا تا کنون در شهرستان رودبار جنوب اشاره کرد و موارد مثبت مبتلا به کرونا را ۳۵۶ مورد و موارد بهبود یافته را ۳۱۹ عدد عنوان کرد. 

کاهش محسوس مبتلایان به کرونا در جنوب کرمان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از کاهش محسوس مبتلایان جنوب کرمان به کرونا در طرح شهید سلیمانی خبر داد.

علی اصغر خیرخواه گفت: جنوب کرمان در شیب ملایمی  قرار دارد و این مهم با اجرای طرح شهید سلیمانی و مشارکت دیگر دستگاه ها وتلاش های شبانه روزی مجموعه بهداشت ودرمان رقم خورده است.

وی به سرد شدن هوا اشاره کرد و از مردم خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی شد.  

طرح شهید سلیمانی نیازمند روحیه جهادی 

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان رودبار جنوب گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیازمند روحیه جهادی و انقلابی و مشارکت همه دستگاه هاست.

سرهنگ پاسدار اسفندیاری اظهار داشت: امیدواریم در سالروز شهادت سردار دل ها شاهد سفید شدن وضعیت مقابله با کرونا در رودبار باشیم.

وی از فعالیت مستمر تیم های حاضر در طرح حاج قاسم سلیمانی خبر داد و خواستار مشارکت همه دستگاه در زمینه مقابله با ویروس کرونا شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی رودبار جنوب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی رودبار جنوب ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی رودبار جنوب اخبار کنکور شهرستان رودبار جنوب حاج قاسم سلیمانی طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا ویروس کرونا طرح شهید جنوب کرمان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان

طی مراسمی با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج در این مراسم که در محل سالن موزه دفاع مقدس کرمان و با حضور مدير كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان كرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و شهدا و خصوصا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی سخنان کوتاهی گفت: همیشه در مسابقات فوتبال در قالب کار فرهنگی یاد شهدا را در ورزشگاه‌ها زنده نگه داشته ایم.

وی افزود: فوتبال بی خبر از گذشته نبوده است و در بطن جامعه است.

او با ذکر خاطراتی از شهدای ورزشکار بر ضرورت تداوم راه و سیره شهدا در جامعه تاکید کرد.

وی همچنین صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ادای احترام کرد.

شایان ذکر است موزه دفاع مقدس کرمان، اولین موزه دفاع مقدس کشور است که به ابتکار عمل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاسیس شده است.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها