Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فوتبال ایران یک رسم غلط وجود دارد و آن هم این است که هرگاه پای یک مسابقه مهم در میان است، انبوهی از مدیران در اردو و سفرهای تیم حاضر شده و بی جهت بر حساسیت بازی اضافه می کنند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان را فقط نباید از لحاظ فنی مورد بررسی قرار داد. همیشه عواملی غیر از مسائل فنی هم می تواند باعث ناکامی ها باشد و شاید تلخ باشد که بگوییم در فوتبال ایران از حوادث و اتفاقات هرگز درسی گرفته نمی شود و رفتارهای مضر مثل یک دور باطل، از تیمی به تیم دیگر و از مدیری به مدیر دیگر منتقل می شود؛ بدون اینکه کسی از گذشتگان درس عبرتی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصرار به برخی روشهای مدیریتی منسوخ شده، یکی از عوامل مهم در ناکامی تیم های ایرانی است. پرسپولیس هم در این دور تسلسل باطل گیر افتاده است. رفتارهای عوام پسندانه که اتفاقا این روزها دیگر بازار داغی ندارد، همچنان بر این باشگاه سایه دارد.

لشگرکشی هیات مدیره به قطر و قرار گرفتن آنها در کنار اعضای تیم، یکی از همان رفتارهای نخ نما است. تجربه در فوتبال ایران ثابت کرده، هر چه مسابقه ای بیش از حد بزرگ جلوه داده می شود و اطرافیان به اهمیت آن با همین رفت و آمدها اضافه کرده اند، تیم به جای موفقیت راه معکوسی در پیش می گیرد. ضمن اینکه حتی اگر پرسپولیس هم قهرمان آسیا می شد، این نقد بر مدیران سرخپوش وارد بود که چرا باید برای برگزاری یک مسابقه این چنین با نفرات اضافه وارد کشور برگزاری مسابقه شوند؟

هر چه در فوتبال دنیا جستجو می کنیم، کمتر چنین چیزهایی را شاهد هستیم. مدیران باشگاه های صاحب نام دنیا روز مسابقه در ورزشگاه حاضر می شوند و از رفتن داخل رختکن یا سر تمرین و عکس هایی که بوی نمایش بدهد هم خبری نیست اما متاسفانه در فوتبال ایران به طرز عجیبی به چنین رفتارهای اصرار می شود. خیلی از مدیران وارد این فضا شده و با همین حرکات خود را قربانی می کنند.

سوالی که شاید باید وزارت ورزش هم به آن ورود کند این است که لزوم حضور اعضای هیات مدیره و هیات همراهشان در دوحه چه بود؟ مدیرانی که حتی بعد از بازی سعی نکردند به کادر فنی خود دلایل جدایی بشار رسن را توضیح بدهند و در عوض حتی شاید مربی هم به نوعی تحریک شد تا علیه مهدی رسول پناه سرپرست سابق باشگاه که نامه توافق نامه بشار رسن را امضا کرده، مورد حمله قرار دهد.

در اینکه در جدایی بشار رسن کلیه مدیران پرسپولیس باید پاسخگو باشند، شکی نیست اما اینکه چرا مدیران حاضر در دوحه و در راس آنها جعفر سمیعی مدیرعامل با یحیی گل محمدی و دستیارانش در این خصوص به جمع بندی نرسیدند تا سرمربی تیم به تهران نرسیده این چنین بابت این موضوع آشفته نباشد، جای سوال دارد.

حضور در تمرین و پا به توپ شدن برخی از مدیران از همان حرکات نمایشی است که 7 سال قبل علی فتح الله زاده مدیرعامل وقت استقلال در اردوی این تیم در دوحه انجام داد. در آن زمان فتح الله زاده وارد دروازه شد و عکس های معروف او هنوز هم در جستجوها نمایان است. اینکه همان رفتار به شکل دیگری بعد از 7 سال در اردوگاه قرمز رخ می دهد، جای تعجب دارد و دلیل منطقی برای آن پیدا نمی کنیم.

چطور می شود تمرین تیمی که باید همه تمرکزش برای فینال باشد، این چنین تحت تاثیر حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشد و در اقدامی جالب تر با ذوق عجیب تر، در رسانه های رسمی باشگاه منتشر شود. آیا این بهم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان نیست؟

آیا حضور مدیران پرسپولیس و همراهانی که در این اردو بودند، هزینه نداشته؟ آیا بهتر نبود این هزینه ها صرف امور دیگری می شد؟ کاش روزی مدیریت در فوتبال به مرزی از پختگی برسد که برای برگزاری یک فینال یا یک مسابقه حساس، اینطور به دنبال لشگرکشی نباشیم و همه چیز را فوتبالی جلو ببریم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس فینال علی فتح الله زاده جعفر سمیعی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!