Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان ادیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال با تاسیس باشگاه در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان و آقایان حضور یافتیم و جذب بازیکنان در گام نخست بر مبنای بازیکنان اصفهانی بود تا به این وسیله از آنان حمایت شود.

وی ادامه داد: لیگ برتر تنیس بانوان از امروز آغاز می‌شود و تیم اصفهان متشکل از ۱۳ بازیکن و مربی سرپرست بومی به استقبال حریفان خواهد رفت و ندا شهسواری ملی پوش غیر اصفهانی این رشته هم با هدف انتقال تجارب به ما پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پادما یدک ایرانیان اصفهان با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان تصریح کرد: فعالیت ورزشکاران در شهر خود و حمایت مالی از آنان به تقویت و پشتوانه سازی تنیس روی میز منجر خواهد شد و در سال‌های آینده به استعدادیابی و تشکیل تیم‌های دیگر می‌انجامد.

ادیبی با بیان اینکه تیم تنیس روی میز آقایان این باشگاه ۱۰ بازیکن بومی دارد خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان این تیم را تشکیل می‌دهند و انگیزه آنان هم برای شرکت در مسابقات بالاست.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه در رشته فوتبال اظهارداشت: پیش‌تر قصد داشتیم در لیگ دسته سه سهمیه خریداری کنیم اما به دلیل نبود چنین سهمیه، تیم فوتبال پادما یدک ایرانیان اصفهان در لیگ استانی حاضر شد تا با کوشش خود پله به پله به لیگ‌های بالاتر صعود کند.

مدیرعامل باشگاه پادما یدک ایرانیان اصفهان با تاکید بر حمایت از بازیکنان بومی اضافه کرد: تیم فوتبال امید باشگاه هم دیگر تیم مجموعه است که قصد دارد با تلاش خود ارتقا یابد.

بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور امروز چهارشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به میزبانی آکادمی امیر احتشام زاده تهران آغاز شد.

تیم  پادما یدک ایرانیان اصفهان در گام نخست به مصاف آکادمی وفایی راد بابل خواهد رفت.

 حدود ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها تنیس روی میز اصفهان فدراسیون تنیس روی میز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز اصفهان فدراسیون تنیس روی میز تنیس روی میز اصفهان فدراسیون تنیس روی میز اخبار کنکور تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • تجمع بزرگ مردم اصفهان در حمایت از طرح نور
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا