Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دوربین لامپی  که از لنز بسیار واید چشم ماهی (Fisheye) بهره می برد یکی از پیشرفته ترین دوربین های موجود در بازار می باشد و با ایجاد نمای بسیار گسترده به همراه قابلیت انتقال تصاویر از طریق Wifi و انتقال تصویر اینترنتی P2P بدون نیاز به آی پی ستاتیک، گزینه ای بسیار مناسب برای نظارت محسوس و نامحسوس اماکن مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که از نام این محصول پیداست، دوربین لامپی یک نوع دوربین ویژه با طراحی لامپ های حبابی و کم مصرف LED هستند که در نگاه اول تشخیص آنها بسیار سخت است. به خاطر نوع تصویر این مدل دوربین ها به آن ها دوربین چشم ماهی هم گفته می شود. البته به طور دقیق این محصول یک دوربین کوچک مخفی متصل به موبایل نیست اما در صورت نصب نیز توجه سارقان را به خود جلب نمیکند.

 از آنجایی هم که دوربین لامپی  قادر به ارائه تصاویری کامل از تمام محیط هستند و می توانند یک تصویر پانورامای کامل در اختیار ما قرار دهند، به آنها دوربین لامپی 360 درجه هم گفته می شود. برای روشن کردن این دوربین ها هم به منبع تغذیه بخصوصی نیاز ندارید و به راحتی با متصل کردن دوربین به سرپیچ لامپ های خانه و یا دفتر کارتان می توانید آنها را راه اندازی کنید. می توان گفت دوربین لامپی بخاطر ابعاد و شکل ظاهری خود، مورد توجه بسیاری از کسانی است که تمایل دارند سیستم نظارت تصویری خود را از دید دیگران مخفی نگه دارند و مطمئن باشید این دوربین های لامپی توجه کسی را به خود جلب نمی کند.

مزایای سیستم دوربین لامپی

هر تجهیز الکترونیکی با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که در اختیار ما قرار خواهد داد رتبه بندی می شود. دوربین های مداربسته لامپی هم از این قاعده مستثنی نیستند و داشتن امکانات کامل باعث رضایت ما خواهد شد. در اینجا می خواهیم ویژگی های یک دوربین لامپی خوب را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید محصول خوب را از بد به راحتی تشخیص بدهید:

ضبط تصاویر محیط روی حافظه های MicroSD بدون نیاز به هیچ دستگاه اضافی مانند دستگاه های NVR یا DVRپشتیبانی از کارت حافظه های میکروSD تا حجم 64 گیگابایت و 128 گیگابایتنگه داری حداقل 20 روز فیلم و صدا روی کارت حافظهدارا بودن اسپیکر و میکروفن داخلی جهت برقراری ارتباط دوطرفه با محیطامکان مشاهده تصاویر حتی بدون نیاز به اینترنت و از طریق وای فای موبایلکیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی و حتی بیشتردارا بودن سنسور تصویر برداری CMOS و فیلتر IRCUT برای تفکیک درست رنگ هادید در شب برای امکان مشاهده تصویر با وضوح کامل در تاریکی مطلقامکان زوم دیجیتال 4 برابریامکان دریافت هشدارها به محض تشخیص صدا یا حرکت، از طریق ایمیل یا اپلیکیشن V380Proامکان تعریف زمانبندی برای ضبط تصاویر بصورت یکسره و یا تعریف برنامه زمانی ساعتی و یا ضبط فیلم تنها در صورت تشخیص حرکتنمایش حجم کلی حافظه و فضای باقی مانده از آن و امکان فرمت کارت حافظه در داخل دوربین بدون نیاز به درآوردن آنمشاهده فایل های ضبط شده داخل حافظه رم، بدون نیاز به درآوردن رم و از طریق شبکه وای فایامکان مشاهده تصاوی یک دوربین توسط 5 نفر دیگر بصورت ادمینامکان گرفتن عکس و فیلم و ذخیره آن بروی موبایل حتی در زمانی که رم داخل دوربین مداربسته لامپی قرار نداشته باشد.دارای اپلیکیشن های اندروید و IOS

هر دوربینی که این امکانات را دارا باشد از بهترین های این حوضه به حساب می آید. پس در خریدتان حتما دقت بفرمایید تا دوربین بی کیفیت و امکانات محدود نخرید.

معایب دوربین لامپی

اگر بخواهیم معایت یک دوربین لامپی را تشریح کنیم می توانیم موارد زیر را بررسی نماییم . دوربین‌های لامپی به دلیل اینکه از دستگاه‌های nvr و dvr پشتیبانی نمی‌کنند و برای نگهداری تصاویر و فیلم از کارت حافظه استفاده می‌کنند. استفاده از کارت حافظه‌های موجود در بازار تا یک ماه جوابگوی نیاز خانگی خواهد بود و برای مصارف تجاری خیلی محدود است.

شاید بتوان به عنوان یک نقطه ضعف در دوربین لامپی به وجود تصاویر پانوراما اشاره کرد چرا که تشخیص این نوع تصاویر کمی دشوار بوده و بررسی کردن جزییات آن زمان بر است. به نسبت دوربین‌های تخت که تصاویر ساده و با کیفیتی ضبط می‌کند وجود تصاویر پانوراما کمی کار را برای تشخیص جزییات در دوربین‌های لامپی دشوار می‌کند.

چرا دوربین لامپی را از فروشگاه دوربین مداربسته دیاکالا اینترنتی بخریم

فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته دیاکالا به آدرس اینترنتی https://Diyakala.com علاوه بر اینکه دوربین های مداربسته لامپی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می کند جهت آسایش خاطر خریدارای خدماتی مانند تعویض 7 روزه کالا و گارانتی بهترین قیمت را نیز به محصولات خود افزوده است .

انواع دوربین های لامپی کوپر cooperدوربین لامپی هیترون Hitron , دوربین مداربسته لامپی v380 دوربین لامپی وایفایز WiFier و دوربین مداربسته لامپی ویسونیک Visonic را می توانید در دیاکالا مشاهده کنید , قیمت های را مقایسه کنید و به صورت کاملا آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دوربین لامپی دوربین مدار بسته دوربین های لامپی دوربین مداربسته دوربین لامپی بدون نیاز کارت حافظه دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی

به گزارش خبرنگار مهر، چیپ یا همان تراشه ها، یک قطعه الکترونیکی حیاتی و کوچک اند که وظیفه پردازش اطلاعات را عهده دار است. تراشه ها در صنایع مختلف خودروسازی، پزشکی، انرژی و همچنین تولیدات مبتنی بر فناوری اطلاعات همانند کارت‌های هوشمند ملی، کارت‌های بانکی و یا در تولید قطعات خودرو و هواپیما، دستگاه‌های اینترنت اشیا و بسیاری از تجهیزات مخابراتی کاربرد دارند.

در یک دهه اخیر بسیاری از کشورها برای بومی سازی و تولید «ریزتراشه‌های خاص» ورود کرده اند و اصطلاحاً وارد یک «جنگ فناوری» در حوزه ساخت تراشه‌های پیشرفته شده اند.

کد خبر 6089735 ندا نظری

دیگر خبرها

  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی‌ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • برای افزایش هوش این پنج ماده غذایی را مصرف کنید
  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟