Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@09:36:22 GMT

سعید آذری هنوز مدیرعامل ذوب آهن است!

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۰۴۳۰

در حالی که مدت ‌ها از تغییرات مدیریتی در باشگاه ذوب ‌آهن اصفهان می‌ گذرد، اما این موضوع هنوز در اداره ثبت شرکت ‌ها لحاظ نشده است

تغییرات مدیریتی در ذوب آهن همچنان در اداره ثبت شرکت ها لحاظ نشده و این مسئله مشکلاتی را برای این باشگاه اصفهانی به وجود آورده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، درحالی که حدود یک سال و نیم از جدایی سعید آذری از مدیرعاملی باشگاه ذوب ‌آهن اصفهان و انتخاب جواد محمدی به‌ عنوان مدیر جدید می ‌گذرد، اما در اتفاقی عجیب هنوز نام مدیر قبلی در ثبت شرکت‌ ها به‌عنوان مدیرعامل باشگاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای جدید هیات مدیره نیز نام ‌شان تاکنون ثبت نشده و این موضوع مشکلاتی را برای باشگاه ذوب ‌آهن به وجود آورده است.  

همه اتفاقات فوق با وجود گذشت چندین ماه از تغییرات مدیریتی در ذوب ‌آهن، تخلف به حساب می‌ آید ولی این باشگاه تاکنون اقدامی برای ثبت تغییرات و به ‌روزرسانی وضعیت انجام نداده است. این در حالی است که در مجمع این باشگاه تاکنون هیچ اقدامی برای این موضوع نشده است. 

در حالی که باشگاه ذوب ‌آهن این روزها درگیر مشکلات داخلی و اختلاف ‌نظرها شده است، خطر دیگری نیز گاندوها را تهدید می ‌کند. ممکن است به دلیل همین تخلفات و دیگر مسائل، حساب ‌های باشگاه ذوب‌ آهن بسته شود که در این صورت مشکلی به مشکلات قبلی این باشگاه قدیمی اضافه خواهد شد.

این در حالی است که از اصفهان خبر می ‌رسد طی این هفته تحولات مدیریتی جدیدی در باشگاه ذوب ‌آهن اتفاق خواهد افتاد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه ذوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم

سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم، چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

سعید احمدعباسی در پایان بازی با ازبکستان به عنوان بهترین بازی زمین انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود