Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی گچساران گفت: عامل تغییر اطلاعات انتخاب رشته داوطلب کنکور سراسری درگچساران دستگیر شد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ سید محمد موسوی از دستگیری عامل تغییر اطلاعات انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۹ در این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود:خانمی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان گچساران عنوان داشت باتوجه به کسب رتبه مناسب در کنکور سراسری، یکی از رشته های مهندسی را انتخاب کردم اما در زمان اعلام نتایج ،متوجه شدم کلیه اولویت های انتخابی من تغییر کرده است لذا موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گچساران ادامه داد: با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با ورود به صفحه انتخاب رشته داوطلبان تمام اولویت‌های انتخابی آنان را به رشته‌های نامناسب تغییر داده است.

 موسوی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان متهم را که خود نیز از شرکت کنندگان کنکور سراسری بوده و با شاکی اختلافات شخصی داشته شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست از اشتراک اطلاعات شخصی و محرمانه خود در فضای مجازی و افراد خودداری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری کنکور سراسری انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل

روزنامه اطلاعات تست‌های چند درس در کنکور ریاضی و ادبی را با پاسخ‌ منتشر کرد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، مرور چند تست ادبیات از کنکور ریاضی نیم قرن پیش به نقل از روزنامه اطلاعات ۱۷ تیر ۱۳۵۲ خالی از لطف نیست.

-کلیله و دمنه را چه کسی برای اولین بار به نظم درآورد؟

- کتاب حاوی از کیست؟

 - سبک خراسانی در چه نوع شعری بیشتر سروده شده؟

 - پسوند گاه در درمانگاه حالت زمانی دارد یا مکانی؟

- بیشترین موضوع کتاب‌های نوشته شده فارسی همزمان با حمله مغول چیست؟

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • (تصویر) تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران