Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری نیروی انتظامی، در حوزه اعمال قانون و در راستای کنترل زنجیره کرونا در طرح محدودیت شبانه تعداد ۴۶ هزار و ۷۶۲خودرو و در مناطق نارنجی تعداد ۳۰ هزار و ۱۵۸ خودرو جریمه و اعمال قانون شدند.

همچنین در راستای اجرای این طرح به۴۹ هزار و ۱۷۶ راننده تذکر لسانی و تعداد ۳۲ هزار و ۵۰۳ خودرو عودت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوم دی ماه تعداد هفت هزار و ۷۶۹ نیرو در یک هزار و ۹۵۸ نقطه بکارگیری شدند. همچنین  روز گذشته تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

براساس این گزارش، از جمله اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف بازدید از ۱۴ هزار و ۴۷۰ مورد بوده است که در این راستا هفت هزار و ۹۹۴ هزار مورد تذکر و ۲۶۵ باب از صنف ها پلمب شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: «در یک ماه گذشته ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ‌های خودرو، دچار مسمومیت و ۱۴ نفر از آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.»

به گزارش تسنیم، بابک یکتاپرست با بیان اینکه آمار مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: «در سال‌جاری به‌دلیل افزایش حجم بارش‌ها، شاهد رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت هستیم و متأسفانه گروه‌های مختلف طبیعت‌گرد این قارچ‌های خودرو را به‌عنوان قارچ خوراکی مصرف می‌کنند در حالی که این کار، عوارض مرگباری به‌همراه دارد.»

 وی افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعداد ۵۳ نفر براثر مصرف قارچ‌های سمی و وحشی دچار مسمومیت شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از این تعداد ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر درمان و ترخیص شده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه فوتی ثبت نشده است.

یکتاپرست با اشاره به رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: بیشترین مسمومیت با قارچ‌های سمی در استان‌های فارس (۱۶ نفر)، لرستان (۱۲ نفر) و کرمانشاه (۱۰ نفر) رخ داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • تحولات اوکراین|واکنش مسکو به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان