Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،منصور زراء نژاد رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در دومین همایش ملی صنعت، تجارت و علوم گفت: امسال با توجه به شرایط ویژه و وجود ویروس کرونا در میان ما مجبور به برگزاری این همایش به صورت ارتباط اینترنتی بودیم.

او همچنین در ادامه بااشاره به اینکه این همایش بر چهار محور برگزار شده است افزود: هدف از این همایش نقد و بررسی نقش اقتصاد دریا  در توسعه وتجارت کشور  درکنار ایجاد راه کارهای مناسب برای گرایش به اقتصاد غیر نفتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فواد بوعذار دبیر برگزاری این همایش و معاون آموزشی دانشگاه علوم وفنون دریایی خرمشهر نیز گفت: باتوجه به اینکه دو رکن اساسی آن مبنی بر توسعه و اقتصاد است، در صدد هستیم با آنچه در این همایش مطرح میشود وباتوجه به خروجی آن اشتغال زایی دریایی را در تمام کشور راه اندازی کنیم..

او درادامه بیان کرد:با راه اندازی این چنین کنفرانس وهمایش های جامع در سطح ملی باتوجه به وجود مرزهای آبی بسیار در ایران میتوانیم از طریق دانشجویان،محققان وصاحبان نظران در این راه چندین شغل دریایی را راه اندازی کنیم واز فرصت های تجارت وصادرات ودیگر موارد منوط به دریا بهره ببریم..

دبیر برگزاری این همایش و معاون آموزشی دانشگاه علوم وفنون دریایی خرمشهر در پایان خاطر نشان کرد:این کنفرانس ها میتواند پل ارتباطی خوبی برای دانشجویان دانشگاه علوم وفنون دریای خرمشهر باوزارت صمت هم برای ارائه نظرات وهم برای اشتغال آنان باشد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد دریا دانشگاه علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در دومین روز از نمایشگاه اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران اکسپو ۲۰۲۴، با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، برترین‌های مناطق آزاد ایران در حوزه سرمایه‌گذاری و صادرات تعیین و تقدیر شدند.

بر همین اساس منطقه آزاد اروند در هر دو حوزه، صاحب عنوان برتر شد.
پس از انتخاب شرکت کربور سیلیسیم به عنوان صادر کننده برتر این منطقه، عنوان سرمایه‌گذار برتر نیز به شرکت پارس اروند رسید.

بدین ترتیب از سوی نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، از آقای وحید فاطمی‌زاده مدیریت شرکت پارس اروند به عنوان سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد.
شرکت پارس اروند الکتریک فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ در دو شهر آبادان و تهران آغاز و کار خود را با شرکت CIE( کارخانه) و بنیان صنعت اوپاتان (دفتر اصلی) گسترش داده است.

این شرکت در شهرک صنعتی آبادان واقع در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند بنا نهاده شده است و با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه برق صنعتی و روشنایی، یکی از پیشگامان و نامداران این عرصه به حساب می آید که تولیدات خود را با دو برند سی آی ای و پارس اروند در تولید فیوزهای مینیاتوری، محافظ جان، کنتاکتور، پروژکتور، چراغ، پنل، لامپ، ریسه، سنسور و تایمر عرضه می‌کند.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند