Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله سوم اردوی تیم‌ملی کاراته کشورمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از فردا در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش برنا، سومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته مردان برای شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو در مراکش با حضور هفت ملی‌پوش (ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، امیر مهدی‌زاده، علی‌اصغر آسیابری، صالح اباذری و مهدی عاشوری) زیر نظر کادر فنی تیم ملی کاراته (سید شهرام هروی سرمربی، حسن روحانی، سعید حسنی پور مربی و نعیما خواجوی مربی بدنساز) از فردا (پنجشنبه چهارم دی ماه) آاستارت می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر همین اساس تمامی اعضای تیم ملی کاراته عصر امروز (چهارشنبه سوم دی ماه) تست PCR خواهند داد تا پس از منفی شدن آزمایش‌ها، تمرینات را در دو نوبت صبح و عصر آغاز خواهند کرد و اردوی این مرحله تا 12 دی ماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید

به گزارش پارس نیوز ، روز گذشته (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز نخستین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سال جدید و البته ا ولین دور از فروش خودروهای برقی از عصر روز یکشنبه خبر داد.  

بر اساس اعلام این مقام مسئول "چهار خودروی وارداتی" که شامل دو خودروی برق، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، از عصر روز یکشنبه تا پایان روز سه‌شنبه و صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول خودروهای وارداتی عرضه شده است.  

حال بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در رابطه با این مرحله از عرضه‌ خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و  هونگچی EQM۵EV  برقی هستند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

متقاضیانی که در مرحله‌ اول ثبت‌نام خودروهای وارداتی در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، از عصر روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) تا پایان روز  سه‌شنبه (ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه ۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند تا از طریق سامانه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی https://saleauto.ir برای انتخاب یک اولویت از سبد محصولات عرضه شده اقدام کنند.

تاکید می‌شود که هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله صورت نمی‌پذیرد.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی