Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@23:32:12 GMT

خرید گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی اتصالات

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۱۰۸۲

خرید گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی اتصالات

مزایای خرید اینترنتی گوشی چیست؟ در این متن قصد داریم مزایای خرید اینترنتی گوشی موبایل در سایت فروشگاه اتصالات و نکاتی را که در هنگام خرید یک تلفن هوشمند باید به آن توجه کنید را برای شما شرح دهیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اتصالات، مزایای خرید از سایت فروشگاه اتصالات شامل موارد: تنوع محصولات و قیمت‌های قابل رقابت آن با دیگر فروشندگان، قابلیت مقایسه و بررسی برندهای مختلف، دسترسی سریع و آسان در هر زمان و هر مکان، استفاده از تخفیف‌های بی‌نظیر و پیشنهاد شگفت‌انگیز، خرید اقساطی، طرح تعویض، ارسال سریع و اکسپرس، ۴ ماه ضمانت تعویض و ضمانت اصالت کالا، امکان تبادل اطلاعات با دیگر خریداران و مطالعه نظرات کاربران، مقالات آموزشی و پاسخگویی تلفنی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان فیلتربندی محصولات، یکی از ویژگی‌های کاربردی سایت فروشگاه اتصالات است؛ زیرا با توجه به تنوع مدل‌های گوشی موبایل در بازار، می‌توانید بر اساس مهم‌ترین ویژگی‌های مورد نیاز، گوشی مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

خرید یک گوشی هوشمند می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد، اما مسئله مهم تصمیم‌گیری در مورد انتخاب یک موبایل متناسب با نیازهای شما است. انتخاب هوشمندانه و مناسب یک تلفن همراه چه در هنگامی که قصد خرید یک گوشی نسبتاً گران را دارید و چه قیمت‌های مقرون به صرفه، بسیار ضروری است.

ما در مجموعه اتصالات، مهم‌ترین عواملی را که در هنگام خرید گوشی موبایل باید در نظر بگیرید تا صرف نظر از قیمت گوشی، شما را به یک انتخاب هوشمندانه و متناسب با نیازهای شما برساند، یاری می‌رسانیم.

عمر باتری

یکی از موارد بسیار مهم، ظرفیت باتری گوشی موبایل است. تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، عملکرد باتری را بر اساس میلی‌آمپرساعت( mAh) اندازه‌گیری می‌کنند. به طور متوسط، ظرفیت باتری تلفن هوشمند از ۱۷۰۰ میلی‌آمپرساعت شروع می‌شود و تا بیش از ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت افزایش می‌یابد.

علاوه بر این می‌توانید ببینید که باتری تلفن در حالت استندبای (زمانی که گوشی موبایل با وجود اتصال به شبکه اینترنت، بدون استفاده،روشن باشد)، در حالت مکالمه یا پخش رسانه‌ها، چند ساعت دوام می‌آورد.

پردازنده

پردازنده سبب می‌شود که تلفن هوشمند شما به راحتی برنامه‌ها را اجرا کند؛ در هنگام بررسی پردازنده گوشی، به چند هسته‌ای بودن پردازنده و سرعت پردازش نیز توجه کنید.

هر چه تعداد هسته‌های پردازنده  موبایل بیشتر باشد، عملکرد تلفن بهتر خواهد بود. گوشی‌های با کیفیت بالاتر می‌توانند تا ۸ هسته داشته باشند. سرعت پردازش نیز تعیین‌کننده است؛ حداقل ۱.۸۴ گیگاهرتز برای کاربران عادی که می‌خواهند برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی و تماس‌های بدون مشکل داشته باشند، توصیه می‌شود.

حافظه داخلی و رم

عملکرد بالای سیستم‌عامل، اجرای بازی و برنامه‌ها نیاز به حافظه دارند؛ هر چه موبایل شما حافظه بیشتری داشته باشد، برنامه‌های بیشتری را می‌توانید روی دستگاه تلفن خود اجرا کنید.

همچنین برای کارهای روزمره حداقل رم ۲ گیگابایت کافی است اما اگر از دسته کاربرانی هستید که طرفدار برنامه‌ها و بازی‌های سنگین هستید، گوشی موبایل شما به رم بیش از ۴ گیگابایت برای اجرای همزمان برنامه‌ها نیاز دارد.

اندازه صفحه نمایش

اگر تماشای فیلم یا انجام بازی جزو علاقه‌مندی‌های شماست، از یک تبلت استفاده کنید؛ اما اگر بیشترین استفاده شما از تلفن همراه، ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی یا برقراری تماس تلفنی است، اندازه صفحه نمایش کوچکتر هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. از طرفی اندازه نمایشگر بزرگتر با صرف انرژی بیشتر باتری ارتباط مستقیم دارد؛ البته این نیاز با باتری‌های بزرگتر جبران می‌شود.

رزولوشن و فناوری صفحه نمایش

رزولوشن به تعداد پیکسل‌های موجود در نمایشگر اشاره دارد؛ هرچه عدد رزولوشن بالاتر باشد، کیفیت تصویر افزایش می‌یابد. اگر رزولوشن گوشی شما ۷۲۰× ۱۹۸۰ باشد، به طور خلاصه ۷۲۰P خوانده می‌شود؛ این عدد یعنی کیفیت تصویر شما HD است.

اگر رزولوشن ۱۰۸۰× ۱۹۲۰ باشد، به طور خلاصه ۱۰۸۰P خوانده می‌شود؛ یعنی ظرفیت تصویر موبایل شما FHD است. رزولوشن‌ بالاتر QHD خوانده می‌شود، ۱۴۴۰× ۲۱۶۰، یعنی چهار برابر تعداد پیکسل نمایشگر.

فناوری صفحه نمایش همواره در حال پیشرفت است، زیرا در کیفیت صفحه نمایش گوشی موبایل شما تأثیر می‌گذارد. غالب تولیدکنندگان  تلفن‌های هوشمند بر روی مواردی مانند اندازه، وضوح و نمایش رنگ تمرکز بالایی دارند.

کیفیت دوربین

یکی از راه‌های مقایسه دوربین در گوشی موبایل، مقایسه پیکسل دوربین است؛ هرچه تعداد پیکسل دوربین تلفن هوشمند بیشتر باشد، وضوح تصویر بهتری خواهید داشت. علاوه بر این برخی تلفن‌ها دوربین‌هایی چند گانه با قابلیت‌های متنوع ارائه می‌دهند.

حسگرها

حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مکان یاب GPS از جمله حسگرهای ضروری یک تلفن هوشمند به حساب می‌آیند. موبایل‌هایی که این حسگرها را دارند، می‌توانند با ماهواره‌های موقعیت مکانی ارتباط برقرار کنند؛ در این صورت برنامه‌ای مانند گوگل مپ اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

گوشی‌ موبایل پرچم‌دار معمولاً بسیار گران قیمت است؛ زیرا بسیاری از ویژگی‌ها را در خود جای داده است. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی صرف خرید یک گوشی هوشمند بکنید، نیازی به خرید گوشی‌های پرچم‌دار نیست؛ پیشنهاد مجموعه اتصالات به شما این است که لیستی از ویژگی‌های مورد نیاز خود را تهیه کنید و بر اساس اولویت، ویژگی‌ای را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر علاقه شما عکاسی است، تلفن هوشمندی را انتخاب کنید که از ویژگی‌ها و قابلیت‌های عالی دوربین برخوردار باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت اتصالات به آدرس https://itsalat.ir به صورت روزانه قیمت گوشی موبایل تمامی برندها از جمله، اپل، گوشی موبایل سامسونگ، گوشی موبایل هوآوی،‌ گوشی موبایل شیائومی، گوشی موبایل نوکیا و غیره، را بررسی کنید و همچنین می‌توانید از تخفیف‌های گوشی تلفن هوشمند و لوازم جانبی نیز بهره‌مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید اینترنتی گوشی خرید گوشی موبایل تلفن هوشمند گوشی موبایل ویژگی ها صفحه نمایش موبایل شما برنامه ها خرید یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho

گوشی سامسونگ a12 در میان گوشی‌های پایین رده سری A سامسونگ، با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و با توجه به قیمت مناسب، فروش زیادی داشت.

به گزارش ایمنا، A۱۲ سامسونگ یک گوشی هوشمند اقتصادی است که اواخر سال ۲۰۲۰ رونمایی و چند ماه بعد نسخه بهبود یافته آن با پردازنده ای قوی تر و با نام A۱۲ Nacho عرضه شد.

طراحی ظاهری گوشی A12 Nacho سامسونگ

گوشی‌های هوشمند اقتصادی و پایین رده عموما بدنه‌ای پلاستیکی دارند؛ گلکسی A۱۲ نیز از همین جنس است اما پوشش مات آن مانع به جا ماندن آثار انگشت روی بدنه‌ دستگاه می‌شود.

مشخصات گوشی A12 Nacho سامسونگ
مشخصات
تاریخ معرفی 9 آگوست 2021
نوع پردازنده - CPU Mediatek Helio P35
فرکانس پردازنده مرکزی 4 هسته 2.35 گیگاهرتزهشت هسته Cortex-A53 و 4 هسته 1.8 گیگاهرتز Cortex-A53
تعداد هسته پردازشگر هشت هسته
پردازنده گرافیکی - GPU Mali-G52
کیفیت دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 11 ا رابط کاربری One UI 3.1 قابل ارتقاء به اندروید 12
ابعاد 164 در 75.8 در 8.9 میلی‌متر
وزن 205 گرم
رنگ مشکی، آبی، قرمز
نمایشگر 6.5 اینچ PLS IPS LCD
رزولوشن 720 در 1600 پیکسل
ترکیب حافظه داخلی و رم 32 گیگابایت / 4 گیگابایت رم - 64 گیگابایت / 4 گیگابایت رم - 128 گیگابایت / 4 گیگابایت رم
دوربین سلفی
دوربین سلفی اصلی 8 مگاپیکسل
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت
نوع باتری لیتیوم پلیمری، غیر قابل تعویض توسط کاربر
اسپیکر مونو، جک 3.5 میلی‌متری
فناوری‌ ارتباطی GSM / HSPA / LTE
سیم‌کارت تک سیم‌کارت (نانو سیم) دو سیم‌کارت dual stand-by (نانو سیم)
مسیریابی و GPS GPS/A-GPS/GLONASS/GALILEO/BDS
قیمت گوشی A12 Nacho سامسونگ

گوشی a12 ناچو آکبند در بازار به سختی پیدا می‌شود و قیمت آن حدود شش میلیون و صد هزار تومان است.

دستگاه های دست دوم این گوشی با توجه به حافظه و میزا ن استفاده از حدود سه میلیون تو مان تا چهار میلیون و پانصد تومان معامله می‌شوند.

کد خبر 749680

دیگر خبرها

  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد