Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی باشگاه تراکتور گفت: در باشگاه‌های مالک محور مهم این است مالک خیلی تغییر نکند نه عوامل و تراکتور هم همینطور است. خبرگزاری میزان - هوشنگ نصیرزاده در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره شکل جدایی علیرضا منصوریان و محمد علیپور از باشگاه تراکتور و اینکه این مسئله باعث شده افراد زیادی این باشگاه را حتی در ابعاد فنی هم مالک محور بدانند، اظهار داشت: بله تراکتور دقیقا مالک محور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که نساجی، شهرخودرو، ماشین‌سازی و تمام باشگاه‌های خصوصی جهان مالک محور هستند. به عبارت دیگر مالک به جای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تصمیم‌گیری می‌کند.

او ادامه داد: همین شکل و شمایل نیز در شهرخودرو وجود دارد. همین تیم مشهدی چند مدیرعامل تغییر داده و شما متوجه نشده‌اید. دلیلش هم این است روی مالک به طرف مردم است اما در باشگاه تراکتور اینگونه نیست. اگر چه او مصاحبه کرده و در خیلی از مسائل و موارد ورود می‌کند.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره اینکه تعدد تغییر مدیریت و سرمربی به باشگاه ضربه زده است، گفت: این نگاه بیرونی است و نمی‌خواهم از یک فرضیه دفاع کنم و بعد شما من را زیر سوال ببرید. در باشگاه‌های مالک محور مهم این است مالک خیلی تغییر نکند نه عوامل. در باشگاه‌های که مدیرعامل‌محور است و در واقع باشگاه‌های دولتی هستند، تمام تصمیم‌ها را مدیرعامل می‌گیرد. در باشگاه‌های مدیرعامل محور، پول خیلی زیادی در اختیار این فرد قرار می‌گیرد و بدون اینکه بخواهد به وزیر آن قسمت پاسخگو باشد تمام این پول را هزینه می‌کند. بیشتر بخوانید: بیات: منصوریان باید ادعاهایش را اثبات کنند/ دغدغه او افتتاح رستوران در تبریز و سگش بود

انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتور هوشنگ نصیرزاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور تراکتور هوشنگ نصیرزاده باشگاه تراکتور مالک محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد