Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: با انجام اقدامات مختلف از جمله تولید فیلم و چاپ کتاب شجاعت و رشادت‌های شهدای عراق را احیا و معرفی و جنایات رژیم بعث را افشا کنید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت‌الله محمد حسن اختری امروز در دیدار اعضای حزب‌الله عراق اظهارداشت: انتشار خاطرات و وصیت نامه شهدای عراق موجب تسلی خاطر خانواده شهدا است و از سوی دیگر موجب آشنایی مردم و جهانیان با فرهنگ مقاومت و شهادت آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری افزود: تلاش کنید شجاعت و رشادت‌های شهدای عراق را با فیلم، برپایی نمایشگاه و دایر کردن موزه برای زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت احیا و معرفی کنید، همچنین باید جنایات و اقدامات رژیم بعث را از طریق چاپ کتاب و تولید فیلم و مستندات تلویزیونی افشا کنید.


مدیرعامل بنیاد بین‌المللی عاشورا با ارائه توصیه‌ای به اعضای دفتر حزب‌الله عراق تصریح کرد: باید ارتباط خود را با عشایر عراق تقویت کنید زیرا عشایر عراق از دیرباز در مقابل استعمار انگلیس و نیروهای خارجی جنگیدند و با غیرت، شجاعت و نفوذ خود در عراق می توانند بازوی شما باشند.


وی افزود: جوانان حشدالشعبی هم می‌توانند در سازندگی و بازسازی مناطق محروم عراق کمک کنند و در زمینه‌های بازسازی، راه سازی و آبرسانی در عراق نقش خوبی را ایفا کنند.


آیت‌الله اختری با تاکید بر اهمیت آموزش‌های عمومی حزب‌الله عراق به جوانان و نوجوانان عراقی گفت: فرهنگ غرب این جوانان را مورد تهاجم قرار داده است و تلاش می کند با اشاعه فشاد و فحشا آن‌ها را بی دین کند که حزب‌الله عراق می تواند با ارائه آموزش‌های عمومی دینی در این زمینه مقابله کند.

 

احمد الازوقی، مدیر روابط عمومی حزب‌الله عراق نیز در این دیدار اظهارداشت: حزب‌الله عراق در سال ۲۰۰۳تاسیس شده است و گروهی ضد آمریکایی است که مبارزات خوبی را علیه داعش انجام داد و علاوه بر فعالیت های نظامی علیه اشغالگران و گروه‌های تروریستی، فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی نیز انجام می دهد تا مردم و جوانان را با مسایل اسلامی و فرهنگ مقاومت آشنا کنیم.


وی افزود: حزب‌الله عراق مرکز مطالعاتی به نام "الهدف" دارد که در آن کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی انجام می شود اکنون نیز برای همکاری‌های فرهنگی با شخصیت‌های جمهوری اسلامی دیدار انجام می دهد تا با شنیدن نصایح فرزندان امام خمینی(ره) در این مسیر حرکت کند.


در این دیدار هاشم بوخمسین،  عضو حزب‌الله عراق و اسماعیل الساعدی،  هماهنگ کننده دفتر حزب‌الله عراق در قم نیز حضور داشتند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله اختری ایران و عراق عراق حزب الله عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جنتی: بیداری جوانان غربی و انزجار آن‌ها از اسراییل قابل پیش‌بینی بود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) این شورا فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را گرامی داشت و اظهار کرد: امیدوارم فعالیت‌های فرهنگی که در دهه کرامت انجام می‌شود، افزایش معرفت دینی جامعه و به خصوص جوانان را به دنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: احترام فراوانی که ائمه عظیم الشأن برای حضرت معصومه (س) قائل بوده‌اند و جایگاه رفیع آن حضرت نزد علمای بزرگی مانند امام خمینی (ره)، اثبات می‌کند که نگاه دین مبین اسلام به زنان یک نگاه متعالی است.

آیت‌الله جنتی تاکید کرد: تبدیل شدن شهر قم به پایگاه نشر معارف اهل بیت (ع) و تربیت عالمان بزرگ دینی از برکات هجرت مجاهدانه و مخلصانه این بانوی مؤمن ولایتمدار است.

شورای نگهبان آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: این انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه از ۱۵ استان برگزار می‌شود و شورای نگهبان نیز در راستای تحقق راهبردهای چهارگانه تعیین شده رهبر معظم انقلاب برای انتخابات، تمام توان خود را برای انجام وظایف قانونی‌اش به کار خواهد گرفت.

وی همچنین بیان کرد: آنچه امروز از مواجهه مدعیان آزادی و حقوق بشر با دانشگاهیان معترض به ظلم رژیم صهیونیستی از رسانه‌ها پخش می‌شود، نمایش بی‌آبرویی دولت آمریکا و بی‌اعتباری ادعاها و شعارهای خوش‌رنگ و لعاب جهان غرب است.

آیت‌الله جنتی در پایان عنوان کرد: بیداری جوانان غربی و اعلام انزجار آن‌ها از ظلم رژیم صهیونیستی و حمایت‌های دولت غربی از این رژیم غاصب، شاید برای حاکمان دنیاپرست غربی غافلگیرکننده باشد، اما برای خداباوران عالم قابل پیش‌بینی بود و نگاه امیدوارانه رهبر معظم انقلاب در نامه ایشان به جوانان کشورهای غربی، برخاسته از این باور مومنانه است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • توئیت بارزانی بعد از دیدار با رهبر انقلاب + عکس
  • خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • آیت‌الله جنتی: بیداری جوانان غربی و انزجار آن‌ها از اسراییل قابل پیش‌بینی بود
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • آغاز ثبت‌نام الکترونیکی کلاس‌اولی‌ها از امروز | کدام دانش آموزان نمی توانند ثبت نام کنند؟ + ویدئو
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند