Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۵۱ پروژه عام المنفعه را در شهرستان بم که زحمت کشیدند مورد بهره برداری قرار بگیرد که اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای این پروژه ها هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی چهارشنبه (3 دی) در حاشیه سفر به شهرستان بم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور ما امروز در شهرستان دارالصابرین، ولایت مدار، مؤمن و نجیب شهرستان بم تجدید میثاقی با مردمان خوب و با شهدای عزیز و ارزشمند آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در آستانه 5 دی ماه سالگرد این زلزله دلخراش هستیم و بنده خودم را جزئی از مردمان عزیز شهرستان بم می دانم، هم احساس نیاز می کردم که در بین مردم و در گلزار شهدا و در قبور جانباختگان زلزله حضور داشته باشم و هم پروژه هایی که دوستان در مجموعه سپاه و بسیج به صورت جهادی برای مردم به صورت عام المنفعه انجام داده بودند در این ایام که هم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام سالگرد زلزله بم است افتتاح کردیم.

 

 

وی افزود: امروز 51 پروژه عام المنفعه مورد بهره برداری قرار گرفت که اعتبار 6 میلیارد و 700 میلیون تومان برای آن هزینه شده و تعداد 3 سالن ورزشی عام المنفعه با هزینه بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح شد و تکمیل 10 واحد مسکونی مددجویان با هماهنگی کمیته امداد بالغ بر 400 میلیون تومان(250 میلیون سپاه، 100 میلیون کمیته امداد و 50 میلیون تومان آورده خود مددجویان) انجام شده است.

 

 

سردار معروفی اظهار کرد: همچنین تکمیل و احداث 7 واحد محرومین و 30 چشمه حمام و سرویس بهداشتی با هزینه بالغ بر 300 میلیون تومان انجام شده و یک پروژه اشتغالزایی بسیار خوب در طرح کرامت و منطقه کرامت شهر بم (پروژه های خیاطی و قالی بافی) نزدیک به 130 میلیون تومان هزینه شده و به طور مستقیم برای 25 نفر اشتغالزایی دارد که کار بسیار ارزشمندی بود که ما تعهد کردیم با هماهنگی قرارگاه خاتم و هماهنگی امام جمعه شهرستان بم و سپاه و مسئولین اجرایی، از پتانسیل قرارگاه خاتم استفاده کنیم و بتوانیم کار بزرگتری در حوزه اشتغال و حتی اشتغال خانگی برای شهر و شهرستان بم و شرق استان بم انجام دهیم.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: تمام کارهایی که می شود، نظر، دستور، ابلاغ و رهنمود امام المسلمین مقام معظم رهبری برای سپاه و بسیج است و ما هم هر اقدامی انجام می دهیم در راستای اجرای فرمان امام المسلمین است و هیچ از خود نداریم و ما فقط عمل کننده فرمان فرمانده عظیم الشان و بزرگ و به عنوان یک سرباز کوچک هستیم.

 

 

وی با بیان اینکه تمام این اقدامات با دید کرامت برای مردم انجام می شود به ویژه مردم نجیب، مؤمن، عزیز و به خصوص مردم عزیز بم که در زلزله سطح مقاومت، متانت، ایثار و گذشت خود را ثابت کردند و با صبر خود برای ایران اسلامی الگو شدند؛ گفت: کسی هم که به این مردم خدمت می کند با دید نوکری است و نیاز به تشکر نیست بلکه همه ما در مقابل این مردم احساس وظیفه می کنیم و تا زمانی که مردم عزیز احساس نیاز بکنند و همه ما جان در بدن و رمق داشته باشیم، مطمئناً کنار مردم قرار می گیریم و در هر عرصه ای که نیاز باشد سعی می کنیم به حد توان با حرکت های جهادی و انقلابی مشکلات مردم را برطرف کنیم.

 

 

وی در ادامه از مسئولین استدعا کرد: راه برون رفت از مشکلات نگاه انقلابی و جهادی و عمل کردن به فرمان امام المسلمین با تکیه بر توانمندی داخلی خود باشد لذا اقدامات محرومیت زدایی را باید از حوزه پیمانکاری خارج کنیم و این فریاد من در استان کرمان است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: ما اقدامات محرومیت زدایی را باید به سمت کار جهادی ببریم زیرا کار پیمانکاری جواب نمی دهد و اگر در شهرستان بم بخواهیم 100 خانه محروم برای مردم بسازیم اگر جهادی کار کنیم 130 خانه می سازیم اما اگر 100 خانه را بخواهیم پیمانکاری کنیم، 80 خانه با بازه زمانی زیاد بیشتر نمی سازیم پس اصرار ما بر این است با روحیه جهادی و نگاه انقلابی به فرمان امام کار انجام دهیم زیرا این همان مکتب حاج قاسم است.

 

 

وی با اشاره به اینکه مردم اولویت ما، سنگ صبور انقلاب و در همه عرصه ها خط قرمز ما هستند، بیان کرد: مردم با تمام وجود پای انقلاب، نظام، ارزش های الهی و ولایت ایستادند و همین شهرستان بم را ببینید بیش از 300 شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد و 2 گردان رزم خط شکن داشت و شهدای بزرگی را تقدیم کرد؛ یعنی همه مدیون مردم هستیم و این مردم، همان مردمی هستند که در محیط انقلاب و زمانی که نیاز بود جنگیدند و دفاع کردند.

 

 

سردار معروفی خاطر نشان کرد: امروز نیاز است که به مردم کمک کنیم و افتخار هم می کنیم؛ پس بم را باید زیبا ببیند و فرهنگ بلند ایرانی در بم جلوه پیدا می کند و بم باید اینقدر زیبا باشد که همه دنیا این زیبایی بم را ببیند که چطور  توجه ملت ایران به این شهری است که زلزله زد و آنقدر خسارت دید و آنقدر مردم عزیز جان دادند اما امروز چقدر توجه ویژه به این شهر شده است.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهرستان بم افتتاح پروژه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان میلیون تومان عام المنفعه شهرستان بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها دوازده پروژه صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی در زندان‌های استان هرمزگان افتتاح شد.

 همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ پروژه به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس جهت استفاده خانواده مددجویان ازجمله این پروژه‌ها بوده‌اند.

رییس قوه قضاییه شب گذشته به هرمزگان سفر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است