Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@13:43:31 GMT

تحویل زره پوش های ترکیه ای به مجارستان+عکس

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۱۳۵۶

تحویل زره پوش های ترکیه ای به مجارستان+عکس

ارتش مجارستان اولین سری از زره پوش های ساخت ترکیه را تحویل گرفت.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، ارتش مجارستان اعلام کرد که اولین سری از زره پوش های سری GIDRAN را از ترکیه دریافت کرده است. این زره پوش ها بخشی از سفارش 40 دستگاه از این خودروهای حفاظت شده به شرکت ترکیه ای Nurol Makina بوده است. این زره پوش در حقیقت مدل پیشرفته تر زره پوش های سری Ejder Yalcın هستند که توسط همین شرکت ترکیه ای ساخته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زره پوش ها را می توان با توجه به سفارش مشتری برای طیف گسترده ای از ماموریت ها مثل شناسایی ، عملیات ضد زره ، پدافند متحرک هوایی ، سکوی سامانه های راداری یا جنگال ، آمبولانس زرهی و پاکسازی مین و بسته های انفجاری مجهز کرد.

این زره پوش گزینه های مختلفی برای انتخاب سیستم پیشران و همچین سطح حفاظت و البته سلاح های همراه دارد. مشتری ها می توانند گزینه هایی مثل موتور دیزل 375 یا 402 اس بخاری ، سطح حفاظت تا STANAG-4569 مرحله 4 و تسلیحاتی از تیربار 7.62 و 12.7 میلی متری تا توپ 25 میلی متری و یا نارنجک انداز 40 میلی متری را بر روی آن نصب کند. این زره پوش توان حمل 11 نیروی نظامی و حدود 4 تن بار را داشته می تواند به سرعتی بین 100 تا 120 کیلوتر در ساعت برسد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی مجارستان ترکیه زره پوش زره پوش زره پوش زره پوش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد