Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدحسن سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به مناسبت‌های بسیار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ماه‌های دی و بهمن گفت: جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت روز مقاومت برگزار شد.

او افزود: ارزیابی از برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس و عملکرد کارگروه‌ها و فرمانداری‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلامی با بیان اینکه برنامه‌های روز جهانی مقاومت با محوریت شهادت سردار سلیمانی برنامه ریزی شد ابراز داشت: تشییع  پیکر‌های مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: گرامیداشت سالروز عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ که ۲۵۰ نفر از جوانان استان سمنان شهید شدند، برگزار می‌شود.

او گفت: ۲ هزار و صد برنامه در امسال با محتوای دفاع مقدس توسط دستگاه‌های اجرایی و سپاه و دانشگاه‌ها در استان انجام شده است.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوه نامه بهداشتی شهید گمنام استان سمنان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود