Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@23:21:21 GMT

هجدهمین شماره فصلنامه گلستان هنر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۱۵۶۷

هجدهمین شماره فصلنامه گلستان هنر منتشر شد

هجدهمین شماره فصلنامه گلستان هنر، ویژه زمستان ۱۳۹۸ را انتشارات فرهنگستان هنر منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از  روابط‌ عمومی پژوهشکده هنر، شماره هجدهم از سال ششم فصلنامه گلستان هنر، ویژه زمستان 1398، با صاحب‌امتیازی فرهنگستان هنر و سردبیری مهدی مکی‌نژاد منتشر شد.

گلستان هنر نخستين فصلنامه تخصصي در زمينه تاريخ هنر و مطالعات تاريخي هنر و معماري حوزه تمدني ايران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقالات این نشریه در دو بخش به مباحث نظري تاريخ هنر و مطالعات تاريخي هنرهاي ايراني اختصاص دارد.

«مفهموم زمان در باغ ایرانی» از آریاسپ دادبه؛ «باغ ایرانی در هفت‌اورنگ جامی» از مهدی حسینی؛ «تجلی باغ و گلزار بر پارچه در دوران اسلامی» از زهره روح‌فر؛ «باغ دلگشای یزد» از کتایون مزداپور؛ «خانه‌باغ فریدون سروشیان در کرمان» از پیمان سلیمانی‌روزبهانی؛ «نقش آب در شکل‌گیری منطقه فین و باغ تاریخی آن: از برنامه‌ریزی منطقه‌ای تا طراحی معماری» از حمیدرضا جیحانی و مریم رضایی‌پور؛ «خطاط دوره آشوب: احوال عبدالله طباخ هروی و ارزیابی قرآنی از او در کتابخانه آستان قدس رضوی» از مهدی صحراگرد؛ «صورت‌مجلس هزینه تعمیرات تابلوهای کاخ‌های سلطنتی» از محمدصادق میرزاابوالقاسمی؛ «گنج‌الصنایع مظفریه» از سعید خودداری‌نایینی؛ عناوین مقالاتی است که در این شماره از گلستان هنر منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این نشریه می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به تقاطع خیابان طالقانی، شماره 1550، کتاب‌فروشی فرهنگستان هنر مراجعه کنند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: هجدهمین شماره انتشار گلستان هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد

پدر ستاره انگلیسی رئال مادرید، طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است.

طرفداری | جود بلینگام، هافبک انگلیسی رئال مادرید فاش کرد پدرش به شدت شیفته زین الدین زیدان است و همیشه پیراهن او را می پوشد.

به گزارش Movistar، در حالی پدر جود بلینگام طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است که حال پسرش در رئال مادرید پیراهنی را بر تن می کند که روزی ستاره فرانسوی می پوشیده است. جود بلینگام در مورد علاقه پدرش به زیدان گفت:

پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌ کرد. خنده دار است چون به نحوی چرخه ای کامل رخ داده و حال من پیراهن شماره 5 رئال مادرید را بر تن می کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۹/ «دوراهی تسلیم و شکست»
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)