Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام آیت نعمتی روز چهارشنبه در آستانه فرارسیدن سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی و نیز شهادت محسن فخری‌زاده اظهارکرد: تداوم راه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اسطوره ملی و انقلابی به تعبیر مقام معظم رهبری پرورش یافته مکتب امام (ره) و مقاومت ضرورتی انکارناپذیر در جامعه است.

او با اشاره به اینکه حاج قاسم سردار مقاومت و ایستادگی، مردانگی، شرف و عزت بود، تصریح کرد: سردار اسطوره خستگی‌ناپذیری برای ایرانیان و برای مسلمانان مایه فخر و مباهات بود، رزمنده دلاور و فرمانده شجاعی بود که نامش لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه نیر افزود: یکی از بزرگترین خصوصیات‌های شهید سردار سلیمانی این بود که در همه حالت خود را مطیع رهبری می‌دانست ، اساس اسلام مطیع بودن است و سردار سلیمانی نمادی کامل از مطیع امر ولایت بودند که باید به عنوان یک الگو پیش روی همه دوستداران ولایت قرار گیرد.

نعمتی تصریح کرد: شهادت این سردار بزرگ در پی خود پیروزی بزرگ در پی خواهد داشت و غرب بداند که هزاران سردار سلیمانی ظهور خواهند کرد

سرهنگ محرم  بنیادی ، فرمانده سپاه ناحیه نیر هم با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی سردار دل‌ها بر الگو قراردادن راه و رسم شهیدان درزندگی تاکید کرد و گفت: شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی باید الگوی زندگی ما باشند، باید در عمل پیرو راه شهیدان باشیم ، راه و رسم شهیدان را ادامه دهیم و روحیه شهادت را در خود و جامعه برقرار کنیم.

او سردار سلیمانی را نماد واقعی مقاومت دانست و بیان کرد: این اسطوره در دل تاریخ خواهد ماند و شهادت او راهی برای ایستادگی و مقاومت بیشتر در مقابل استکبار جهانی شد پس نیاز است مابه عنوان یک سرباز بتوانیم دین خودمان را به نظام، شهدا، جانبازان و ایثارگران به واسطه رشادت‌ها و

دلاوری‌هایشان در راه امنیت ، ادا کنیم.

برچسب‌ها استان اردبیل اردبیل سردار حاجی زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل اردبیل سردار حاجی زاده استان اردبیل اردبیل سردار حاجی زاده اخبار کنکور سردار سلیمانی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش  حکمت مطهر گفت: وعده صادق ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

حجت الاسلام سرایی افزود: امروز جوانان انقلابی با درس گرفتن از مکتب شهید مطهری در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی اضافه کرد: تفکر ایستادن در برابر ظلم برگرفته از آثار و اندیشه‌های شهید مطهری است.

حجت الاسلام سرایی افزود: شهید مطهری به عنوان روحانی انقلابی درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) و تنها نویسنده‌ای است که امام راحل به مطالعه و تامل در آثار این عالم مجاهد تاکید کرده بود.

وی افزود: قاطعیت، شجاعت و ایستادگی در برابر منافقان از ویزگی‌های بارز شهید مطهری است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: تبیین اندیشه‌ها و افکار شهید مطهری برای انتخاب درست مسیر یک ضرورت است.

سرهنگ حیدری افزود: آثار این استاد بهترین الگو و تقویت کننده اعتقادات دینی و مذهبی جوانان در جامعه است و جوانانی که وعده صادق را محقق کردند درس آموخته مکتب علمای دین و شهید مرتضی مطهری هستند.

در پایان این همایش از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی مراغه تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است