Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری راشاتودی، دختر رئیس جمهور لبنان به ویروس جدید کرونا موسوم به کرونای انگلیس مبتلا شده است.

کلودین عون روکوز روز چهارشنبه با درج پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد به ویروس جدید کرونا مبتلا شده است و به مدت ۱۴ روز را در قرنطینه برای بهبود از این بیماری خواهد گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلودین عون روکوز رئیس کمیسیون ملی امور زنان لبنان است.

در حال حاضر بیش از ۱۶۰ هزار نفر در لبنان به ویروس کرونا مبتلا شده اند. وزیر بهداشت لبنان به تازگی وعده داد بیروت به زودی برای دریافت واکسن فایرز از شرکت‌های آمریکایی اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونای انگلیسی کرونای جدید میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان

رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا امروز (پنجشنبه) در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر موقت لبنان و نیکوس کریستودولیدس، رئیس جمهوری قبرس خاطرنشان کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

براساس گزارش العربیه، رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که این بودجه از سال جاری میلادی تا سال ۲۰۲۷ در دسترس لبنان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: «اتحادیه اروپا همچنین از نیروهای مسلح لبنان با تجهیزات و آموزش برای مدیریت مرزهای این کشور حمایت خواهد کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • بحران آوارگان در لبنان به اروپا کشیده خواهد شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم