Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:43:44 GMT

بارش برف در زنجان چرخ‌ها را زنجیرچرخی کرد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۱۷۷۵

بارش برف در زنجان چرخ‌ها را زنجیرچرخی کرد

ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای کوهستانی زنجان الزامی است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وضعیت جوی حاکم در محورهای مواصلاتی، اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر آغاز شده و کل استان ابری است و طبق پیش‌بینی هواشناسی در ساعات آینده برف همه استان را دربر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بارش برف همراه با کولاک موضعی در محورهای زنجان - دندی - تخت‌سلیمان، زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای کوهستانی و برفی الزامی است.

این مسئول وضعیت جوی در آزادراه زنجان - قزوین، محورهای ترانزیت زنجان - قزوین، زنجان - بیجار، سلطانیه - خدابنده - همدان و نیک‌پی - ماه‌نشان را برفی خواند و افزود: با توجه به شرایط جوی از رانندگان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر از ایمنی و سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: همچنین مه غلیظ در محورهای کوهستانی حاکم شده و دید افقی را به زیر ۲۰۰ متر رسانده است و رانندگان در هنگام حرکت باید از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

وی یادآور شد: هم‌وطنان می‌توانند برای آگاهی از وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس گرفته و یا اپلیکشن ۱۴۱ را بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود نصب و وضعیت ترافیکی و جوی محورها را مشاهده کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: افرادی که در طرح محدودیت تردد کرونایی جریمه شدند، در صورت موجه بودن سفر می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌ها، جریمه خود را پاک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان برف استانی اجتماعی راهداری و حمل ونقل جاده ای محورهای کوهستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حق پرست افزود : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، این وضعیت به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در استان می‌شود.
بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در ساعاتی از روز‌های پنجشنبه و جمعه و در مناطق یاد شده، با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.
طی ساعتی از امروز و فردا، به دلیل تقویت نسبی باد‌های جنوبی در منطقه، امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نیمه غربی (بویژه در مناطق مرزی) چندان دور از انتظار نمی‌باشد.
در روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته می‌شود؛ اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق در استان خواهیم بود. همچنین؛ دمای روزانه‏ هوا که از امروز تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روز‌های شنبه و یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه