Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:15:24 GMT

انتصاب‌های دقیقه نودی ترامپ برای معتمدانش

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۱۸۸۰

انتصاب‌های دقیقه نودی ترامپ برای معتمدانش

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا تعدادی از دستیاران و متحدان نزدیک خود را به مناصب و پُست‌های دولتی گمارد.

وبگاه آمریکایی «هیل» گزارش داد: «رئیس‌جمهور ترامپ در حالی که خود را آماده خروج از کاخ سفید می‌کند، مجموعه‌ای از متحدانش را برای عضویت در مناصب دولتی انتخاب کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلامیه روز سه شنبه (عصر دیروز به وقت تهران) کاخ سفید، رئیس‌جمهور آمریکا «هوپ هیکس» دستیار قدیمی و یکی از معتمدترین افراد نزدیک به دونالد ترامپ را به عنوان عضو هیات نظارت بر اعطای بورسیه خارجی «برنامه فولبرایت» تعیین کرد.


هوپ هیکس

 

برنامه فولبرایت یک برنامه دولتی دادن کمک مالی به منظور مبادله آموزشی بین‌المللی برای دانشجویان، پژوهشگران، اساتید دانشگاه، متخصصان و هنرمندان است.

«پَم بوندی» دادستان عالی سابق فلوریدا که او هم از متحدان نزدیک ترامپ است، به عضویت در هیات امنای «مرکز هنرهای نمایشی جان اف کندی» تعیین شد.

طبق انتصاب‌های جدیدد ترامپ، «ریچارد گرنل» سرپرست سابق «اداره اطلاعات ملی» آمریکا و سفیر پیشین دولت ترامپ در آلمان عضو «شورای یادبود هلوکاست ایالات متحده» شد.


ریچارد گرنل

 

«استفانی گریشام» مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید و رئیس کنونی دفتر ملانیا ترامپ همسر رئیس‌جمهور آمریکا هم به عضویت در هیات مدیره «هیات ملی علوم تربیتی» درآمد.

«راسل ووت» مدیر سابق دفتر مدیریت و بودجه دولت ترامپ قرار است کار خودش را به عنوان عضو مدعو در آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده آغاز می‌کند.

طبق گزارش هیل، انتصاب‌های تازه ترامپ شامل فهرست 40 نفر دیگر هم می شود که برای عضویت آنها در پست‌های موجود در سازمان‌های دولتی اختصاص داده شده است.

اقدامات اخیر ترامپ در شرایطی انجام می‌گیرد که بعد از اقدام اخیر مجمع گزینندگان آمریکا (الکترال کالج) در تایید پیروزی جو بایدن، قرار است مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید آمریکا در تاریخ بیستم ژانویه (اول بهمن) برگزار شود.

ترامپ تاکنون شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفته و اصرار دارد که در این انتخابات تقلبی گسترده به نفع بایدن انجام شده است.

او و ستد انتخاباتی وی در راستای اثبات تقلب در انتخابات ریاست جمهوری بارها به محاکم قضایی و حتی دیوان عالی آمریکا رجوع کرده‌اند اما تاکنون موفقیت قابل توجهی کسب نکرده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن رئیس جمهور آمریکا انتصاب معتمد متحد رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند

امتداد- موسسه اعتباری ملل از متقاضیان عضوریت در هیات مدیره درخواست کرد تا مدارک خود را به این موسسه تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، موسسه ملل با اشاره به انتخاب و تکمیل اعضای هیأت مدیره وفق ماده۶۱اساسنامه، اعلام کرد: اسامی سهامدارانی که داوطلب عضویت در هیأت مدیره موسسه هستند، برای تایید صلاحیت به بانک مرکزی اعلام و پس از تایید، برای رای گیری به مجمع معرفی می شوند.

بر این اساس، وملل از تمامی داوطلبان عضویت درهیأت مدیره که دارای شرایط احصا شده بر اساس ماده ۶۳ اساسنامه موسسه هستند دعوت کرده است تا حداکثر به مدت ۱۰ روز کاری با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره سهام موسسه اعتباری ملل به نشانی تهران بزرگراه شهید همت شرق، خیابان شیرازجنوبی، نبش کوچه رضوان ساختمان موسسه اعتباری ملل طبقه چهارم مراجعه کنند.

تاییدیه کتبی دارندگان حداقل ۵ درصد سهام موسسه ملل، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت نام اعلام داوطلبی و ارائه مدارک مورد نیاز مندرج در فرم مذکور، مدارک الزم برای این ثبت نام خواهد بود.

بر این اساس، داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل برای آگاهی از شرایط عضویت در هیأت مدیره (مفاد ماده ۶۳ اساسنامه) می توانند به سامانه اطلاع رسانی ناشران (کدال) مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • جمیله علم‌الهدی عضویت در هیات جذب دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت + جزئیات
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین