Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جمالی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی همواره ساده زیست، بی تکلف، ولایتمدار و شهادت طلب بود و با شهادت خود ثابت کرد تنها راه پیروزی مقاومت است و باید در این مسیر پافشاری کرد.

«حجت الاسلام یوسف جمالی» روز چهارشنبه (3 دی) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با بیان شهادت سردار سلیمانی به تمام دنیا ثابت کرد که قدرت آمریکا روبه افول است، اظهار داشت: دشمن تنها زمانی دست به ترور می‌زند که از همه راه حل‌ها ناامید می‌شود و اعلام رسمی رئیس جمهوری آمریکا درباره ترور این سردار بزرگ اسلام، نشان از ضعف و زبونی دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر اینکه ایستادن رئیس جمهوری آمریکا در مقابل دموکراسی در انتخابات اخیر یکی دیگر از نشانه‌های شکست استکبار جهانی است، اضافه کرد:  این کشور با این ظاهر فریبنده نمی‌تواند مانع از افول قدرت پوشالی خود شود.

 

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مکتب، قهرمان ملت ایران و امت اسلامی است، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی همواره ساده زیست، بی تکلف، ولایتمدار و شهادت طلب بود، اما یکی از بارزترین ویژگی هایی که باعث شد نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای اسلامی و غیر اسلامی محبوب دل‌ها باشد، ویژگی مخلص بودن ایشان بود.

 

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی مظهر شجاعت، مقاومت، درایت، تیزهوشی، فداکاری و معنویت بود که هم با مجاهدت و هم با شهادت خویش، استکبار را شکست داد، افزود: سردار سلیمانی با شهادت خود ثابت کرد تنها راه پیروزی مقاومت است و باید در این مسیر پافشاری کرد.

 

جمالی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی شاگرد مکتب حضرت امام (ره) بود ادامه داد: شهادت سردار دل‌ها لزوم توجه بیشتر به مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی را دوچندان کرد و بار دیگر این فرمایش امام راحل که دشمن در جنگ جبهه حق و باطل از هیچ دسیسه‌ای چشم پوشی نمی‌کند را یادآور شد.

 

رئیس شورای اهماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه از دیدگاه شهید سلیمانی مقاومت زبان، نژاد، مذهب و دین نمی‌شناسد و در هر جا و نقطه‌ای از دنیا ندای مظلومی شنیده شد باید به او کمک کرد اضافه کرد: تبعیت، تعالی، حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه درس مهم دیگری بود که سردار دل‌ها با شهادت خود به جامعه داد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی استان بوشهر خبرگزاری شبستان سردار سلیمانی شهادت خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: هدف آمریکا و دنیای صهیونیست، تک قطبی شدن جهان است تا دنیا را تحت سیطره خود قرار دهد.
سردار ابراهیم پور با تأکید بر ضرورت آگاه سازی خانواد‌ها به خصوص نسل کنونی جامعه افزود: اکنون تمام شبکه‌های جهان، تحت سیطره آمریکا و صهیونیست است و محور خانواده را نشانه گرفتند و محتوای سریال‌های آنها، حرام خوری است که متأسفانه بعضی سریال‌های ما هم، این فساد را عادی سازی می‌کنند.
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن با ترور ۱۷ هزار شهید و ۸ سال جنگ تحمیلی با مشارکت ۲۶ کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین دلیل اقدامات دیگری، چون تحریم اقتصادی، فزهنگی و سیاسی با اهداف براندازی نظام پیش گرفتند.
سردار براهیم پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در جهان ترویج کرد، افزود: انقلاب اسلامی نه سلطه پذیر و نه سلطه گربود و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود به خاطر نسل کشی در غزه شورش کردند.

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا