Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر صادقی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان آذربایجان غربی با بیان این که فراوانی نانوایی‌ها در سطح استان با توجه به جمعیت استان ۲ برابر میانگین کشوری است، اظهار داشت: هیچ گونه کوتاهی در تهیه و تولید نان قابل قبول نیست و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر بررسی فعالیت شرکت‌های حمل و نقل برای کاهش هزینه حمل آرد اضافه کرد: دستگاه‌ها و مسوولان مربوطه اهتمام داشته  و شرکت‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهند تا هزینه نانوایی‌ها افزایشی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: امسال ۲ هزار و ۳۵۶ پرونده مربوط به آرد و نان در استان تشکیل شده که ارزش آنها به ۱۳ میلیارد ریال می رسد.

مسائل مربوط به تهیه و تولید آرد و نان، پرداخت حق‌الزحمه بازرسان نظارت، بررسی شرکت‌های حمل و نقل آرد، آرد تأمینی، توزیع تابلوهای معرف نانوایی‌ها و بررسی وضعیت واحدهای نان روغنی در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

کارخانه نوآوری، دهه فجر امسال در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین در جلسه هماهنگی برای راه اندازی کارخانه نوآوری در استان با اشاره به اهمیت نوآوری و خلاقیت در افزایش سرمایه‌های ملی و منطقه‌ای، گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت سه هزار و ۸۰۰ مترمربع طی دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

صادقی ادامه داد: این کارخانه بستری برای توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان، ایجاد زیست بوم کارآفرینی برای فناوران و نوآوران و بستری برای اشتغال دانشجویان فارغ‌التحصیل خواهد بود.

به گزارش ایرنا، طی هفته های اخیر برخی نانوایی ها در ارومیه و شهرهای مختلف آذربایجان غربی به بهانه کمبود آرد، اقدام به پخت کمتر نان و افزایش قیمت آن کرده بودند که موجب بروز صف های طولانی در سطح شهرها شد.

در حال حاضر، وضعیت بازار نان در ارومیه و آذربایجان غربی عادی است.

برچسب‌ها آرد آذربایجان غربی نانوا ارومیه نانوایی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد آذربایجان غربی نانوا ارومیه نانوایی دهه فجر آرد آذربایجان غربی نانوا ارومیه نانوایی دهه فجر اخبار کنکور آذربایجان غربی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در ادامه سفر خود به ارومیه از پروژه مرمتی خانه انصاری این شهرستان بازدید کردند.   معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید اظهار کرد: خانه انصاری ارومیه از جمله خانه‌های قدیمی این شهرستان بوده که با تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اقدامات مرمتی آن آغاز شده و امید است در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران باشد.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتناجس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مرتضی صفری تصریح کرد: انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه