Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، براساس اطلاعیه این سازمان، هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری اشخاص و نمایندگان شرکت‌ها با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان، بازنشستگان و تقاضای وجه برای ارائه خدمات کلاهبرداری است و از جانب این سازمان انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سودجویان در تماس‌ تلفنی با بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در قالب شرکت‌های درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت و نظایر آن خواهان دریافت وجه یا اعمال تخفیفات ویژه خدمات درمانی می‌شوند.
سازمان تامین اجتماعی در این اطلاعیه تاکید کرد: این شرکت‌ها مورد تایید سازمان نیست و بیمه شدگان فریب سوء استفاده کنندگان را نخورند.
همچنین از بیمه شدگان و بازنشستگان برای برخی پروژه‌ها همچون اجرای نسخ الکترونیک یا حذف دفترچه‌های کاغذی هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم خواهد رسید.
بر این اساس بیمه‌شدگان و بازنشستگان کشور اخبار این سازمان را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ یا نشریات سازمانی، رسانه‌ها و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی کلاهبرداری فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی کلاهبرداری فضای مجازی سازمان تامین اجتماعی کلاهبرداری فضای مجازی اخبار کنکور سازمان تامین اجتماعی بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اعلام کرد که به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می شود.

به گزارش تی نیوز به نقل از ایسنا، مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

 

 

 

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی های لازم انجام شده و بررسی های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود  برای صدور کارت سوخت را ثبت می کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می شود و پلیس این اطلاعات را بررسی  و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی