Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دادگستری شهرستان البرز از آغاز به کار چهار شعبه طلایه داران صلح وسازش در این شهرستان خبر داد. خبرگزاری میزان- محمودخانی  در آئین افتتاح شعب طلایه داران صلح و سازش، ضمن تشریح روند ارجاع و رسیدگی به پرونده‌ها در این شعب گفت: در فاز اول چهار واحد صلح و سازش در فرمانداری، آموزش و پرورش، اتاق اصناف و شرکت شهرصنعتی البرز راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دادگستری شهرستان البرزگفت: هدف از تشکیل شعب صلح وسازش؛ بهره گیری از مشارکت مردم در حل و فصل اختلافات، افزایش صلح و سازش در جامعه، کاهش ورودی مراجع قضایی، کاهش اطاله دارسی، افزایش کیفیت رسیدگی و استفاده از تخصص گروه‌های مختلف و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان، با توجه به پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان و موافقت ریاست قوه قضاییه مبنی بر اجرای آزمایشی طرح، واحد‌های طلایه داران صلح و سازش در استان قزوین بعنوان استان پایلوت ایجاد گردیده و گستره ایجاد این شعب در بخش‌های مختلف جامعه شامل اصناف و شهرک‌های صنعتی، ادارت دولتی، نهاد‌های عمومی مانند شهرداری ها، روستا‌ها و نهاد‌های مردمی مانند بسیج خواهد بود.
وی افزود: با توجه به جایگاه ویژه صلح و سازش در فرهنگ دینی، عرف جامعه و همچنین تاکید ریاست قوه قضاییه، تلاش خوب و مضاعفی نسبت به گذشته در جهت استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان شکل گرفته است.     بیشتر بخوانید:    آغاز به کار شعبه طلایه داران صلح و سازش آموزش و پرورش استان قزوین انتهای پیام/ برچسب ها: البرز طلایه داران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: البرز طلایه داران طلایه داران صلح و سازش صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

صاحب یک خودروی پراید در عراق، وسیله نقلیه‌اش را در محل تعیین شده برای جرثقیل پارک کرد. مالک جرثقیل نیز راننده پراید را به شیوه خودش مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ