Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@01:45:55 GMT

تمجید گلر اتلتیکو از لیونل مسی

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۲۶۵۱

تمجید گلر اتلتیکو از لیونل مسی

یان اوبلاک سنگربان اتلتیکو مادرید با ستایش از لیونل مسی می گوید مسی همه چیز را در زمین می بیند و به همین خاطر است که بهترین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از عبور لیونل مسی از رکورد گلزنی پله و به ثمر رساندن ۶۴۴ گل برای باشگاهش بارسلونا بسیاری از فوتبالیستهای دنیا نسبت به او و رکوردشکنی اش واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یان اوبلاک سنگربان تیم فوتبال اتلتیکو مادرید یکی از این ستاره ها بود که با تمجید از مسی از او به عنوان بهترین یاد کرد و گفت مسی در زمین همه چیز را می بیند و به این خاطر است که بهترین است.

 

یان اوبلاک دروازه بان اتلتیکو در گفتگو با اسکای در این باره گفت:

” مسی در زمین پاهای من را نگاه می کند. اگر حتی یک قدم بردارم او متوجه می شود و شوتش را به سمت مخالف می زند. به همین خاطر است که مسی بهترین است. به این خاطر است که بازی کردن مقابل او تا این حد دشوار است. مسی این را نشان می دهد ولی من می دانم که دائم در حال نگاه کردن است و همه جای زمین را زیر نظر دارد. مسی دائم حریف را نگاه می کند. با اینکه چشمهایش به توپ است ولی در واقع دارد شما را نگاه می کند”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا یان اوبلاک اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید بارسلونا لیونل مسی یان اوبلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم

ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا هنوز بابت نبردن ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال از مسئولان اهدا کننده آن دلخور است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در تازه‌ترین بخش منتشر شده از مصاحبه روبرت لواندوفسکی با نشریه بیلد آلمان، ستاره لهستانی درباره ناکامی‌اش برای بردن توپ طلای فرانس فوتبال و بهترین‌های حال حاضر فوتبال جهان صحبت کرد.

لواندوفسکی جزو آن دسته از ستاره‌های صاحب‌نام دنیای فوتبال است که با وجود بردن همه جام‌های ممکن در رده باشگاهی و جوایز فردی مانند بهترین بازیکن یوفا و بازیکن فیفا، هنوز موفق به کسب توپ طلای فرانس فوتبال نشده است. البته تفاوتی که لواندوفسکی با دیگر مدعیان ناکام در کسب توپ طلا دارد این است که همه چیز برای رسیدن این جایزه به او در سال 2020 آماده بود (سالی که بایرن مونیخ همه جام‌های داخلی، قاره‌ای و بین‌المللی) را برد اما شیوع ویروس کرونا، مانع از برگزاری مراسم اهدای توپ طلا شد و به این ترتیب دست او از این جایزه ارزشمند کوتاه ماند. 2020 اما تنها سالی نبود که لواندوفسکی لایق بردن توپ طلا شناخته شد، هرچند او ادعایی روی توپ‌های طلای آن سال‌ها ندارد.

لواندوفسکی به نشریه بیلد گفت: توپ طلای 2021؟ آن که متعلق به لیونل مسی است، اما من شایعاتی شنیده‌ام مبنی بر اینکه قرار است یک جایزه گذشته‌نگر هم برای سال 2020 در نظر گرفته شود. سال 2020 برای من سالی خارق‌العاده بود، چرا که در بالاترین سطح از دوران بازیگری‌ام قرار داشتم و ما در بایرن مونیخ همه چیز را بردیم. بگذارید اینطور بگویم. احساس می‌کنم که توپ طلای آن سال حق من است و اگر توپ طلای آن را چهار سال بعد هم دریافت کنم، احساس نخواهم کرد که به من توهین شده است. دریافت این جایزه افتخاری بزرگ است و من با کمال میل آن را می‌پذیرم.

لواندوفسکی: آنچلوتی مربی فوق‌العاده باتجربه‌ای است

 

ستاره لهستانی بارسلونا در ادامه نظر خود را درباره بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان بیان کرد و دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید را لایق این عنوان دانست. لواندوفسکی افزود: معرفی بهترین‌های فوتبال جهان در سال جاری سخت است، چون ما هنوز جام ملت‌ها را در پیش داریم و بازی‌های حساس مراحل پایانی لیگ قهرمانان هم مانده است. با این وجود اگر معیار آن چیزی باشد که از ابتدا فصل تا الان دیده‌ام، به نظر من کیلیان امباپه و جود بلینگام بهترین‌ بازیکنان حال حاضر جهان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمس آذر لایق نگاه ویژه فوتبال ایران است
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است