Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه شورای راهبردی شبکه‌سازی اجتماعی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و اعضاء این شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه صادقی دبیر شورای شبکه سازی اجتماعی گزارشی از روند این شورا ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت و اهمیت جریان‌سازی انقلاب گفت: تلاش نیروهای انقلابی سبب شد که مقام معظم رهبری با خوشحالی از این انتخابات، مجلس فعلی را مجلس انقلابی نامگذاری کنند.

وی افزود: مجلس از مشکلات اولیه با موفقیت عبور کرده و تصویب قوانینی مانند مالیات بر خانه های خالی، بحث هسته‌ای، اصلاح قانون انتخابات کارهای مثبتی است که  این مجلس در زمان کوتاه انجام داده است.

حدادعادل با تقدیر از اقدامات انجام شده برای شبکه سازی اجتماعی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: برنامه‌ریزی و تشکیل 38 کانون تخصصی، اقدام مهمی برای سازماندهی و شبکه سازی در این شورا است به طوری که تاکنون در هیچ جایی چنین کانون های تخصصی تشکیل نشده و چنین تقسیماتی انجام نشده است که این کار بسیار خوب و با ارزشی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر توجه به جوانان و سپردن کارها به این قشر آینده ساز یادآور شد: باید با توجه به نعمت بزرگ توانمند بودن نسل انقلاب در عرصه های مختلف به صورت جدی و سازمان یافته از آنان استفاده شود و  مسئولین در عرصه های  آنان را دریابند. ما باید در کشور کسانی را در رأس کارها بگذاریم که قدرت ارتباط گرفتن با نسل جوان را داشته باشند.

حداد عادل در پایان خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که کارها نه با عناوین و امضاها، بلکه توسط افراد کارآمد انجام می شود پس باید امور را به دست افرادی بدهیم که در عین تعهد، کارآمد هستند.

گفتنی است در پایان این جلسه احکام روسای کمیته‌های شورای راهبردی شبکه سازی اجتماعی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی صادر شد تا با افزایش فعالیت شبکه های اجتماعی در فاصله ماه‌های باقیمانده تا انتخابات 1400 اهداف شوارای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تأمین شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام انقلاب اسلامی جوانان انقلاب حدادعادل ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شبکه سازی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی را اعلام کرد.

در این راستا «محمدرضا ملکشاهی راد» و «هادی هاشمی» از سوی این شورا مورد حمایت و معرفی قرار گرفته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090814

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد