Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:27:10 GMT

پرداخت عوارض پارک حاشیه ای در ایزی پی

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۲۷۷۶

پرداخت عوارض پارک حاشیه ای در ایزی پی

در حال حاضر و با از کار افتادن اغلب پارکومترها در معابر تهران، اخذ عوارض پارک حاشیه ای با ساختار جدیدی به  مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایزی پی، اخذ عوارض پارک حاشیه ای با ساختار جدیدی در جهت اجرای پارک حاشیه هوشمند و مدیریت آن، به صورت پایلوت در فضای پارک حاشیه‌ای معابر منتخب شهرداری تهران و به روش مکانیزه پیاده سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک پرداخت عوارض پارک حاشیه ای در تهران

قیمت گذاری پارک حاشیه در معابر منتخب شورای عالی ترافیک استان بر اساس نرخ مصوب شورای اسلامی شهر بوده و با توجه به موارد مطرح در آیین‌نامه فوق الذکر تعیین می‌گردد، همچنین مطابق با اعلام معاون اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مکانیزم برخورد با افرادی که هزینه پارک حاشیه‌ای را نپردازند بدین صورت است که جریمه نپرداختن هزینه پارک در حساب عوارض خودروی افراد لحاظ می‌شود.

در همین راستا وب سایت ایزی پی در جدیدترین سرویس خود عوارض پارک حاشیه ای را برای شهرهای تهران، شیراز، اصفهان و کاشان راه اندازی کرده است.

کاربران با استفاده از این سامانه می توانند با وارد کردن پلاک خود مبلغ بدهی خود را مشاهده و پرداخت نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عوارض پارک حاشیه ای پرداخت عوارضی عوارض پارک حاشیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا امسال تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال خواهد شد یا خیر گفت:‌ امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک اعمال نشده و اعمال نیز نخواهد شد. تصمیمات این‌چنینی باید در کمیته مشترک میان کارشناسان حوزه شهری و امور ترافیکی و انتظامی برگزار شود و پس از رسیدن به نظرات واحد و تصویب آن، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح ترافیک تهران مانند سال گذشته در حال اجراست، گفت:‌ تا امروز نشست مشترک و تصمیمی در مورد تغییر در طرح ترافیک گرفته نشده و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، قطعا اطلاعات لازم داده خواهد شد. البته مواردی در مورد طرح جدید ترافیک مطرح شده که این ها باید در شورای ترافیک مطرح و تصویب شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هسته مرکزی شهر، ترافیک سنگینی دارد و باید مدیریت کلان شهری برای آنجا صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند. لذا اگر در آینده طرح جدیدی ریخته شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه