Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از «ایثار»، علیرضا امینی  روز چهارشنبه با اشاره به الکترونیکی شدن ۳۸ ردیف خدمتی در حوزه اشتغال ایثارگران افزود: در راستای توسعه دولت الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، توسعه خدمات الکترونیک با جدیت و سرعتی بیش از گذشته در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در همین راستا طرح پیشنهادی صدور معرفی‌نامه به شکل الکترونیکی و حذف معرفی‌نامه کاغذی مطرح شده و مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح همه مراحل خدمت از ثبت درخواست، بررسی مشمولیت، بارگذاری اطلاعات و مدارک، گردش کار داخلی و ارائه خدمت صدور معرفی‌نامه به شکل الکترونیکی انجام می‌شود. بر مبنای این طرح تمام خدمات معرفی‌نامه حوزه اشتغال برخط سازی شده است و به این ترتیب ۳۸ ردیف خدمتی جدید در حوزه اشتغال علاوه بر خدمات قبلی به شکل تمام الکترونیکی قابل ارائه است.

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی دیگر از اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال را فراهم کردن امکان استفاده از سهمیه استخدامی برای آن دسته از ایثارگرانی دانست که شاغل بخش خصوصی بوده و شرایط کاری مناسب ندارند و افزود: این خدمت نیز به شکل تمام الکترونیکی ارائه می‌شود.

به این ترتیب که متقاضی نسبت به ثبت درخواست در سامانه خدمات الکترونیک ایثارگران اقدام کرده و مدارک خود را بارگذاری می‌کند. درخواست مربوطه توسط کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران بررسی شده و در صورت تأیید، افراد در هنگام ثبت‌نام آزمون استخدامی مجاز به استفاده از سهمیه ایثارگری شناخته خواهند شد.

برچسب‌ها دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران حوزه اشتغال معرفی نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟