Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@09:04:48 GMT

وقتی پیام نیازمند، بوفون می شود

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۲۸۷۲

وقتی پیام نیازمند، بوفون می شود

دروازه‎‌‍بان ملی پوش سپاهان اگرچه نتوانست چهارمین کلین شیت فصل را ثبت کند ولی نقش مهمی در پیروزی ارزشمند تیمش داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خط دفاعی تیم فوتبال سپاهان تا پایان هفته هشتم رقابت های لیگ برتر ( طلایی پوشان یک بازی معوقه مقابل پرسپولیس در هفته هفتم دارند) هشت گل دریافت کرده که برای یک تیم مدعی مثل سپاهان اصلا آمار خوبی به شمار نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافعان سپاهان در بازی روز گذشته برابر مس رفسنجان نیز روز پراشتباهی را پشت سر گذاشتند؛ آنها روی گل اول نظاره‌گر محسن آذرباد و محمد قاضی بودند که با یک همکاری خوب در محوطه جریمه دروازه پیام نیازمند را باز کردند و چند دقیقه بعد هم محمد نژادمهدی با ارسال بی دقت یک پاس رو به عقب برای پیام نیازمند ، در آستانه ثبت یگ گل به خودی در رفسنجان بود که البته پیام نیازمند توانست با یک استارت سریع خودش را به توپ برساند و از گل شدن آن جلوگیری کند.

در همین صحنه بود که داور یک خطای دو ضرب به سود تیم میزبان اعلام کرد و حواشی زیادی پس از این ضربه به وجود آمد.

اشتباهات مدافعان سپاهان تا پایان نیمه اول ادامه دار بود و یکبار هم مرتضی منصوری با ضربه سر در حال باز کردن دروازه خودی بود که توپ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

پیام در مقابل مس رفسنجان در حالی که بازوبند کاپیتانی طلایی پوشان اصفهانی نیز به بازوی او بسته شده بود، یکبار موفق به نجات دروازه تیمش شد و چهار مهار به نام او ثبت شد. این دروازه بان جوان همچنین یکبار هم با دفع توپ خود مانع گلزنی رفسنجانی ها شد و یک خروج موفق نیز داشت، تا با عملکرد قابل قبول خود و دریافت نمره ۷.۴ ، به نوعی جور مدافعان پراشتباه تیمش در دیدار برابر مس رفسنجان را بکشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان پیام نیازمند پیام نیازمند دروازه بان ملی پوش سپاهان سپاهان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی مهدی طارمی کریستیانو رونالدو پیام نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی