Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@04:20:41 GMT

رشد ۱۰درصدی تولید آند و ۵درصدی کاتد مس

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۲۸۸۳

رشد ۱۰درصدی تولید آند و ۵درصدی کاتد مس

به گزارش اقتصادآنلاین، سعدمحمدی با اعلام این خبر و با بیان این‌که با این میزان تولید موفق به شکستن رکورد تولید آند طی بازه زمانی نه ماهه سالیان گذشته شدیم، گفت: همچنین بررسی و مقایسه آمار تولید آند شرکت مس در نه‌ماهه امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که شرکت مس با رشد 16 درصدی 37 هزار و 264 تن بیشتر آند تولید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که در تولید کاتد، مقایسه 9 ماهه نخست امسال با مدت مشابه سال قبل نشان دهنده رشد 9 درصدی است اظهار داشت: شرکت مس در مجموع در مقایسه با مدت زمان مشابه 17 هزار تن بیشتر کاتد تولید کرده است.
سعدمحمدی با بیان این‌که شرکت مس در این بازه زمانی در تولید کنسانتره مس نیز از برنامه جلوتر بوده است، بیان کرد: طی این مدت، شرکت مس 905  هزار و 445 تن کنسانتره مس تولید کرده است که نسبت به برنامه تعریف‌شدۀ 858هزار و 872 تنی، رشد 5 درصدی نشان می‌دهد.
به گفته سعدمحمدی با این میزان تولید کنسانتره، موفق به شکستن رکورد قبلی کنسانتره مس طی بازه زمانی نه ماهه سالیان گذشته شدیم.
مدیرعامل شرکت مس در ادامه به میزان تولید مس محتوی معدنی شرکت مس اشاره کرد و گفت: در نه ماهۀ ابتدایی امسال این شرکت در مجموع 219 هزار و 652 تن مس محتوی معدنی تولید کرده است که در مقایسه با برنامه با رشد 3 درصدی مواجه شده است.
سعدمحمدی بیان کرد: شرکت مس در این بازه زمانی، درمجموع 134 میلیون تن سنگ معدن استخراج کرده است که نسبت به برنامه امسال 1 درصد رشد داشته است.
وی اضافه کرد: همچنین شرکت مس در نه ماهۀ اول امسال، 40 میلیون تن سنگ سولفور برداشت کرده است که 2 درصد از برنامه در نظر گرفته برای برداشت سنگ سولفور جلوتر است.

پربیننده ترین صدور بخشنامه بانک مرکزی براساس مصوبه وزارت صمت بود میزان واردات و صادرات محصولات فولادی در ۸ماهه امسال آغاز اجرای اولین کمپ بین‌المللی و بزرگ‌ترین کمپ ورزشی کشور با حمایت شرکت مس افزایش سقف تامین مالی پروژه‌ها تا سقف ۱۰۰میلیارد ریال با همکاری سازمان بورس حضور سازمان گسترش و نوسازی صنایع در پیمانکاری صنایع معدنی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معدن مس شرکت ملی مس ایران شرکت ملی مس تولید آند تولید آند مس تولید کرده بازه زمانی شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود
  • متانول به‌جای صادرات تبدیل به بنزین می‌شود
  • «طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش» جایگزین ۱۷ طرح پتروشیمی شدند
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف