Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در خوزستان گفت: مرکز نیکوکاری مداد رنگی با توجه به 53هزار دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در خوزستان وظیفه دارد، خدمات خود را صرف این دانش‌آموزان کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار رهیاب، اظهارکرد: در حال حاضر یکی از اولویت های کمیته امداد امام خمینی(ره)، حرکت به سمت مردمی شدن کمیته امداد است بدین معنی که ارائه خدمات به محرومین توسط مردم انجام بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیبه با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی کمیته امداد امام خمینی ره، راه اندازی مراکز نیکو کاری است، افزود: این مراکز در محلات، ادارات و مساجد تاسیس می شوند و از ظرفیت های مردمی در جهت خدمت به محرومین حداکثر استفاده می شود.   مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: در این سال‌های اخیر ۲۵۰مرکز نیکو کاری تا به امروز تاسیس شده و چشم انداز این است که تا پایان سال جاری 50 مرکز نیکوکاری دیگر در استان راه اندازی شود.   وی عنوان کرد: گام دوم کمیته امداد امام خمینی ره این است که مراکز نیکوکاری یک خدمت ویژه و تخصصی را پیگیری و انجام دهند به عنوان مثال مرکزی که فقط به تامین مسکن بپردازد یا در راستای فعالیت های فرهنگی خدمات دهد.   شیبه بیان کرد: مرکز نیکوکاری مداد رنگی با توجه به 53هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره درخوزستان وظیفه دارد، خدمات خود را صرف این دانش آموزان کند.   وی  ادامه داد: با کمک خیرین و برخی دستگاه ها تابه امروز 4 هزار دستگاه تبلت بین دانش آموزان بی بضاعت استان توزیع شده است همچنین تفاهم نامه ای برای تهیه 25 هزار تبلت منعقد شده است که 15 هزار تبلت را استاندار و مابقی را کمیته امداد تقبل کردند، اگر این اتفاق مبارک رخ دهد می توانیم بگوییم دیگر دانش آموزی از خدمات آموزشی بی بهره نخواهد بود.   مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره در خصوص جبران خسارت آبگرفتگی خانوارهای نیازمند بندر امام خمینی ره و ماهشهر عنوان کرد: از همان ساعات اولیه آبگرفتگی در بندر امام خمینی ره، حضور پیدا کردیم و در بحث غذای گرم، بسته های معیشتی، وسایل گرمایشی، فرش، پتو و خدمات ارزنده ای ارائه دادیم. وی ادامه داد: همچنین حدود 500 دستگاه تبلت بین دانش آموزان بندر امام خمینی توزیع شد و سعی کردیم آلام مردم را به حداقل برسانیم.   شیبه اضافه کرد: درحال حاضر دغدغه مدیران استان این است که برخی از ساکنین بندر امام خمینی از سکونت‌گاه‌های غیر رسمی خارج و به محل های امن انتقال داده شوند زیرا عمده افرادی که درآبگرفتگی های اخیر آسیب دیدند در مناطق غیر رسمی ساکن بودند.   مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره گفت: 176 واحدمسکن مهر در بندر امام وجود دارد که به پیشرفت فیزکی 95درصدی رسیده است و مشکلش فقط  خدمات شرکت آب و فاضلاب است، اگر این خدمات تامین شود تا قبل از پایان سال  می توانیم این واحدها را تحویل مردم بدهیم.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد امام خمینی ره بندر امام خمینی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: در سال گذشته ۲۸۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان، در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، سیدمحمدعلی حسینی اظهار کرد: در سال گذشته ۲۸۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان، در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اردوهای شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است، گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) نشده‌اند، در طول سال شناسایی و سامان‌دهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد استان بیان کرد: همچنین طی سال ۱۴۰۲، تعداد هزار و ۷۰ دانش‌آموز سطح استان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردوهای آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی و غیره حضور پیدا کردند.

وی گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردوهای زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، مسابقات و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان تحت پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

حسینی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۴۹ هزار و ۴۴۱ دانش‌آموز و بیش از چهار هزار دانشجو و طلبه، تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند و از خدمات این نهاد، بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 748425

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم