Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: داماد خانواده خورشیدیان از یاسوج گفت: سوت پایان بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی که توسط داور زده شد، بهروز هوادار متعصب پرسپولیس با سردرد و ناراحتی و کلافکی فراوان به اتاقش می‌رود تا شاید با استراحت و خواب کمی حالش بهتر شود، غافل از اینکه او در خوابی عمیق فرو می‌رود که دیگر بلندشدنی را به دنبال ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایلنا، " سید امین صداقت" افزود: بهروز خورشیدیان هوادار یاسوجی از طرفداران متعصب پرسپولیس تهران بود که با تمام وجود به رنگ قرمز علاقه داشت و با پیروزی این تیم شادمان و با شکست‌اش غمگین می‌شد و در نهایت نیز جان خود را بعد از شکست این تیم در فینال مسابقات آسیا از دست داد.

این هوادار پرسپولیسی، یک پسر هفت ساله به نام سام دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه بیست نهم آذرماه ۱۳۹۹ با نتیجه ۲ بر یک مقابل اولسان هیوندای کروه جنوبی شکست خورد.  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فینال آسیا هوادار پرسپولیس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟

ایسنا/آذربایجان شرقی هوادار از تیمی پذیرایی می‌کند که در هر ۸ بازی اخیرش شکست ناپذیر بوده است.

۲ تیم هوادار تهران و مس‌سونگون ورزقان در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم خواهند رفت.

بنفش‌پوشان پایتخت فصل خوبی را با هدایت مسعود شجاعی سپری می‌کنند. آن‌ها در ۴ بازی اخیر همواره شکست ناپذیر بوده‌ و با جداسازی خود از منطقه خطر، برای بقا در لیگ‌برتر اطمینان حاصل کرده‌اند و اکنون فرصت خوبی برای صعود به مرحله بعدی جام‌حذفی در اختیار دارند.

در نقطه مقابل، سونگونی‌ها یکی از تیم های متحول شده لیگ یک به حساب می‌آیند. شاگردان کلانتری در ۸ بازی آخر هیچ‌گاه شکست نخورده‌اند و با تضمین بقا در لیگ آزادگان، حال به فکر خلق شگفتی و حذف تیم لیگ‌برتری از گردونه رقابت های جام حذفی هستند.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم امید زیادی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی دارند که سونگونی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند و بنفش‌پوشان چشم امیدشان به یک صعود بی دردسر است.

نتیجه مرحله گذشته:

هوادار با یک گل استقلال خوزستان را مغلوب کرد و مس‌سونگون ۳ بر یک شناورسازی قشم را شکست داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند