Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان پیشین و یکی از مدیران فعلی تیم فوتبال بایرن مونیخ تأکید کرد که این باشگاه تلاش دیگری برای نگه داشتن مدافع میانی اتریشی‌اش انجام نخواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک روز پس از تأکید کارل هاینتس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ درباره اینکه این باشگاه تمام تلاش خودش را برای حفظ داوید آلابا انجام داده است، اولیور کان نیز این موضوع را تأیید کرد که باواریایی‌ها تلاش دیگری برای تمدید قرارداد این مدافع اتریشی انجام نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگربان سابق بایرن مونیخ که یکی از مدیران فعلی این باشگاه هم هست، درباره آلابایی که مورد توجه باشگاه‌هایی مانند منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید قرار دارد و قرارداد فعلی‌اش هم در پایان فصل به اتمام می‌رسد، به نشریه بیلد گفت: رویکرد باشگاه درباره آلابا بسیار روشن است. ما فرش قرمز برای داوید آلابا پهن کردیم و تا حدی که برای‌مان مقدور بود به او پیشنهاد دادیم. اما داوید و به خصوص مدیربرنامه‌هایش پینی زاهاوی نخواستند که روی این فرش قرمز قدم بگذارند. پس ما هم کمی بعد آن فرش را جمع کردیم.

رومنیگه: هر کاری ‌می‌توانستیم برای حفظ آلابا انجام دادیم/ او برای مذاکره با سایر تیم‌ها آزاد است

 

کان ادامه داد: در مقطع فعلی، من نمی‌دانم که این اتفاق چگونه باید رخ دهد. داوید 12 سال است که در بایرن مونیخ حضور دارد و 10 سال آنها با عنوان بازیکن حرفه‌ای بوده است. به نظر می‌رسد که او دارد تغییر جهت می‌دهد و ما هم می‌خواهیم به خواسته‌اش احترام بگذاریم. ما همه تلاش‌مان را کردیم که داوید قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کند. از دست دادن او قطعاً ناراحت‌کننده است، اما نه فقط از نظر اقتصادی. ما هم یکسری محدودیت‌هایی داریم و نمی‌توانستیم از آنها فراتر برویم. وقتی مشاوران و مدیران برنامه بازیکنان نمی‌خواهند درک کنند که ما و در کل فوتبال این روزها (به خاطر کرونا) در برهه‌ای بسیار دشوار قرار دارد، خب طبیعی است که چنین شرایطی رخ دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال آلمان بایرن مونیخ فوتبال آلمان بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک به بایرن نمی‌رود

رالف رانگنیک با رد پیشنهاد مربیگری در بایرن مونیخ اعلام کرد به کارش در تیم ملی اتریش ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، بر خلاف آنچه در خبرها اعلام شده بود رالف رانگنیک خبر داد پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است و سرمربی این تیم نخواهد شد و به قراردادش با فدراسیون فوتبال اتریش وفادار خواهد ماند.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • رانگنیک به بایرن نمی‌رود
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس