Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران هاشمی با بیان اینکه هر شانه تخم مرغ 30 عددی در بازارهای مازندران بین 37 تا 39 هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد؛ گفت: تعداد واحدهای مرغ تخمگذار در استان بسیار پایین است و تولیدات بومی کفاف تقاضای بازار را نمی‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص قیمت امروز مرغ در بازار مازندران گفت: هر کیلو مرغ در بازار امروز با قیمت 23 هزار و حداکثر 24 هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد و نرخ در بازار مرغ، رو به کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توزیع مطلوب نهاده‌های دامی، قیمت مرغ به ثبات رسیده است و حتی از قیمت تنظیم بازار نیز پایین‌تر آمده است.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، درباره گرانی این روزهای تخم مرغ و قیمت نامتعارف آن در بازار استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی در بازارهای استان بین 37 و حداکثر تا 39 هزار تومان است.

هاشمی ادامه داد: تعداد واحدهای مرغ تخمگذار در استان بسیار پایین است و تولیدات بومی کفاف تقاضای بازار را نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: هر ساله به دلیل تولیدات کم و افزایش تقاضا، تامین تخم مرغ در استان به یک معضل تبدیل می‌شود و قیمت‌ها دستخوش نوسانات رو به بالا می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، گفت: هر ساله در نیمه دوم سال،  تخم مرغ مورد نیاز مازندران از استان‌های همجوار تامین می‌شود و کمبود تولید هر ساله در این فصل از سال، بازار را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

هاشمی یادآور شد: در مرکز استان، کاهش تولید تخم مرغ بسیار به چشم می‌آید و تعداد واحدهای مرغ تخمگذار در مرکز استان همانند سراسر استان بسیار اندک شمار است.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد

جمال میرزایی اظهار داشت: تایر در بعضی از رینگ‌ها خریداری و برای افزایش قیمت در انبارک‌ها احتکار می‌شد که اکنون با تعادل در عرضه و تقاضا ظرف یک ماه آینده این بازار سیاه از بین خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، وی افزود: کمبودی در عرضه تایر‌هایی با رینگ‌های ۱۳ و ۱۴ در بازار نداریم و با افزایش عرضه اکنون این تایر‌ها به میزان کافی در بازار موجود است.

میرزایی بیان کرد: مشاهده‌های میدانی نشان می‌دهد که تقاضا نسبت به رینگ‌های ۱۳ و ۱۴ کاهش یافته است.

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران تاکید کرد: با از بین رفتن بازار سیاه در ماه آینده قیمت تایر در بازار کاهشی خواهد شد.

میرزایی با اشاره به افزایش به صورت میانگین ۱۶ درصدی تایر‌های سواری گفت: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ جهانی مواد اولیه، نرخ مواد اولیه داخل، انرژی و سایر عوامل و نهاده‌های تولیدی و براساس اخذ مجوز‌های قانونی و تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد تا از پنجم اردیبهشت افزایش قیمت اعمال شود.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد: نرخ جهانی مواد شیمیایی از ۱.۲ به ۱.۷ دلار رسید که این امر باعث زیان‌ده شدن تولید شده است.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان تایر در سال گذشته افزایش قیمتی نداشتند و این افزایش قیمت در امسال می‌تواند تولیدکنندگان را از زیان خارج و منجر به رونق تولید کند.

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • تقاضای مرگ خودخواسته زن ۲۸ ساله هلندی
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • برنج هم از تورم جا نماند!