Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@17:18:17 GMT

4 انتصاب جدید در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۳۵۶۲

4 انتصاب جدید در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

با حکم فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد فرمانده نواحی بویراحمد، بهمئی و عشایر این سپاه معرفی و منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز با حکم سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل و با حضور مدیران استانی و فرماندهان نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد فرماندهای نواحی مختلف استان معرفی و منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این احکام  سرهنگ پاسدار حسین انوری به عنوان فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد، سرگرد علی محمدی فرمانده سپاه بهمئی و سرهنگ پاسدار صادق عرفانی به عنوان فرمانده سپاه عشایر استان و سرهنگ شاهینی به عنوان فرمانده  یگان امنیتی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.

در این مراسم سرهنگ شاهینی فرمانده اسبق سپاه ناحیه بویراحمد با گرامی داشت یاد و نام شهدا گفت: خداوند را شاهد می گیرم هر آنچه در ناحیه بویراحمد انجام دادم ناشی از توفیقات خداوند متعال بعد از انتصاب این جانب و با ورود شهید گمنام شروع شد و انتهای مسئولیت باطرح شهید سلیمانی به پایان رسید، هر آنچه که بنده انجام ندادم یا در توان بنده نبوده یا از توان ناحیه خارج بوده است.

وی با بیان اینکه کار برای مردم خستگی ندارد، گفت: باید تلاش کرد کار و فعالیت ها برای رضای خدا و مردم باشد.

وی همدلی و همکاری در ناحیه بویراحمد را  مطلوب عنوان کرد و به همکاری با دستگاه های خدمات رسان و ادارات اشاره کرد و گفت: همه مجموعه به صورت یکدل کار و تلاش شد و توانستیم از مشکلات عبور کنیم.

گفتنی است سرهنگ شاهینی به عنوان فرمانده  یگان امنیتی سپاه فتح منصوب شد و سرهنگ علی مرعشی به مقام بازنشستگی نائل آمد.

فرماندار بویراحمد در این آئین با بیان اینکه در آستانه سالگرد ابر مرد ایران و جهان هستیم، کسی که چهره پوست دنیا را آشکار کرد و حماسه خلق کرد و نام ایران را در دنیا سرافراز کرد، گفت: یاد و نام شهید سلیمانی را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی نیازبه حمایت دارد، گفت: همه افراد و ارگان های شهرستان باید در کنار هم باشند تا به بیش از ۶۰۰ روستا خدمت رسانی شود.

کناری ابراز داشت: در کنار همه مسائل کرونا، وحدت و همدلی ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی را نشان داد،پزشکان و پرستاران و کادر درمان به مثابه زمان جنگ عملکرد کردند دستاورد کمی نیست و لبیک به فرمان مقام عظمی ولایت در بحث کمک های معیشتی سبب اهدای هزاران و شاید میلیون بسته به نیازمندان شد.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه در تعطیلی ها، بازرسی ها و محدودیت ها، کرونا سبب وحدت شد، گفت:سرهنگ شاهینی فرمانده ای امین برای شورای تامین بود و از سال ۹۶ که دچار بحران سیل و زلزله و بحران های امنیتی بود وی حضور چشمگیر داشت و  فعال کردن جوانان بسیج مانند گشت رضویون با رویکرد تعاملی با مجمعه شهرستان و استان و  نگاه حزبی و خطی و جناحی نبود و خلاصه به عنوان برداری مورد وثوق برای شهرستان و شورای تامین بود.

وی گفت: در ۳ سال گذشته در کنار اختلاف سلایق در موضوعات مختلف نهایتا موفقیت و همکاری نظیر آن در انتخابات صورت گرفت.

کناری به شناخت سرهنگ انوری از شهرستان بویراحمد اشاره کرد: واز تلاش های وی در طرح میدانی شهید سلیمانی تقدیر کرد و گفت: امید داریم با تعامل و حضور در تمامی میادین با توجه به امانت و مسئولیتی که در اختیار او گذاشته شده است به نحو احسن گام بردارد.

در ادامه مراسم سرهنگ انوری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بویراحمد منصوب و وی با تشکر از تلاش ها و فعالیت های سرهنگ شاهینی در خدمت رسانی به مردم شهرستان، گفت: به یقین می توان ادعا کرد در مدتی که جانشین ناحیه بویراحمد بودم بهره های فراوانی از خصوصیات اخلاقی از فرماندهان ناحیه و سایر فرماندهان کسب شد که سبب حرکت و موفقیت روزافزون شد.

انوری با بیان اینکه دشمن از فعالیت، تحرک و روشن بودن چراغ پایگاه های بسیج ترس دارد گفت: فرهنگ جهاد و روحیه شهادت طلبی سبب ایستادگی در برابر همه حجمه ها خواهد شد

فرمانده جدید ناحیه بویراحمد با بیان اینکه روحیات بسیجی سبب اثرگذاری در بخش های مختلف جامعه و کشور شده است ، گفت: خود‌ را خادم ملت و مردم می دانم و این منصب را توفیق الهی برای خدمت گذاری می دانم نه اینکه جایگاهی برای فرماندهی می دانم و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم خواهم داشت.

وی همکاری جهت پیشبرد اهداف مسئولیتی را لازم وضروری دانست و گفت: بدون شک با تدابیر و مشورت ها آینده ای روشن را در پیش رو خواهیم داشت و از راه و روش شهدا و مکتب شهدا برای اهداف انقلاب اسلامی مدد می جویم.

 در این آئین محمد لطیف ارجمند به جانشینی ناحیه بویراحمد منصوب شد.

در ادامه مراسم، تودیع و معارفه فرمانده سپاه عشایر در همان مکان برگزار شد که در این جلسه سرگرد علی محمدی به عنوان فرمانده سپاه بهمئی معرفی و همچنین صادق عرفانی مقام به عنوان فرمانده جدید سپاه عشایر منصوب شد.

 علی محمدی در این برنامه با گرامی داشت یاد و نام شهید سلیمانی، گفت: از اعتماد فرمانده سپاه فتح در مدت ۱ سال و ۶ ماه و سه روز که در خدمت عشایر بودم تشکر می کنم   فرمانده جدید سپاه بهمئی با بیان اینکه اگر کاری انجام شد با تلاش همه همکاران بود و اگر کاری و تلاشی انجام نشد قصورها متوجه بنده بود که از همه پوزش میطلبم، گفت: باید به پاسداری خودمان اعتقاد و باور داشته باشیم و بنده به پاسدار بودن خودم افتخار می کنم زیرا پست و مقام روزی تمام خواهد شد و از خداوند متعال می خواهم در ادامه کار با روحیه پاسداری بتوانم خدمت و تلاش کنم.                     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد عنوان فرمانده ناحیه بویراحمد فرمانده سپاه شهید سلیمانی سرهنگ شاهینی فرمانده جدید سپاه فتح منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا ساعت ۱۵:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در دوگنبدان ۲۹.۶، امامزاده جعفر ۲۸.۹، سی سخت ۲۸.۱، یاسوج فرودگاه ۲۶.۳ و در لیکک ۲۰.۲ میلی متر باران باریده است.
سامانه پرقدرت بارشی که فعالیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروزآغاز شده ، تا امشب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد