Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، سال‌ها رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون با اطاعت از فرمان‌های شهید سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده میادین جبهه مقاومت اسلامی و با علاقمندی به شخصیت والای این فرمانده، حماسه‌های بسیاری را آفریدند. حاج قاسم به ظرفیت افغانستانی‌ها آشنا بود و با اعتماد و میدان دادن به آن‌ها، باعث پیروزی‌های بزرگ برای جبهه مقاومت و مسلمانان جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهبد شهید قاسم سلیمانی چند سال پیش میان رزمندگان فاطمیون جملاتی به‌یادگار گذاشت که تا ابد در ذهن این مدافعان حرم حک شده است: «امروز شاید قدر عمل شما خیلی فهمیده نشود اما تاریخ آینده و سال‌های بعد همه می‌دانند چه کار بزرگی برای خدمت به بشریت و خدمت به انسانیت انجام دادید، این‌که شما این بیابان‌ها را در هم نوردیدید و موفق شدید تا داعش را در این شهر شکست بدهید، از کارهای بزرگ و نادر شما بود.»

تصاویری منتخب از فرماندهان، شهدا و رزمندگان فاطمیون کنار سردار دل‌ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی در جبهه دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در ادامه قابل مشاهده است، قاب‌هایی که برای همیشه خاطره‌انگیز شد:

افرادی که در تصویر مشخص هستند (از راست): شهید محمدرضا خاوری (حجت)، سپهبد شهید سلیمانی، سردار شهید حسین بادپا، شهید رضا بخشی (فاتح)، سردار شهید علی‌رضا توسلی (ابوحامد)

سپهبد شهید سلیمانی کنار فرماندهان شهید فاطمیون "شهید محمد اکرم ابراهیمی (رئوف)" و "سید علی عالمی (ابوسجاد)"

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مدافع حرم لشکر فاطمیون حاج قاسم جبهه مقاومت اسلامی افغانستان سپهبد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ ایرج حیدریان افزود: پارسال در چنین روزی، میانگین آب مخازن سد‌های استان ۶ و سه دهم درصد بود.

حیدریان ادامه داد: آب سد گلستان در آستانه سرریز و از امروز، رهاسازی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: ذخیره سد بوستان ۶۲ درصد، وشمگیر ۳۲ درصد و نگارستان نیز ۶۰ درصد است.

استان گلستان دارای ۱۴ سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی