Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد به صورت از پیش اعلام نشده و به‌عنوان ارباب رجوع از مرکز تعویض پلاک بازدید کرد و پای صحبت و گفت وگوی مراجعان نشست و جویای روند خدمت‌رسانی، عملکرد مأموران و پیگیری کار آن‌ها در این مرکز شد. خبرگزاری میزان - مهدی تشکری، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد به صورت از پیش اعلام نشده و به‌عنوان ارباب رجوع از مرکز تعویض پلاک بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تشکری پای صحبت و گفت‌وگوی مراجعان نشست و جویای روند خدمت‌رسانی، عملکرد مأموران و پیگیری کار آن‌ها در این مرکز شد.

وی سپس با مدیر این مرکز تعویض پلاک دیدار کرد و در رابطه با نحوه بهتر خدمت رسانی و افزایش تعداد نیرو و ایجاد تسهیلات بیشتر در جهت رفاه مراجعان، نکاتی را متذکر شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد در خصوص این بازدید گفت: مراجعان از نوبت دهی به صورت سیستمی و برخورد مأموران و پیگیری کارشان رضایت داشتند.

وی اظهار کرد: با توجه به ازدحام جمعیت جلوی یکی از غرفه‌ها که مسئولیت کنترل اسناد و مدارک را برعهده داشت بر اضافه کردن مأمور در این قسمت، الکترونیکی کردن ارسال مدارک و تأیید اصالت آن‌ها و تعبیه امکانات مناسب برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید شد.   بیشتر بخوانید: از بازدید نامحسوس از چند دفتر اسناد رسمی تا تاکید بر تسریع در امور در راستای حذف افراد واسطه شکری، کاهش زمان تعیین اصالت خودرو‌هایی که شماره شاسی یا موتور آن مخدوش و یا دستکوب بوده را یکی دیگر از خواسته‌های مراجعان این مرکز برشمرد و افزود: هر هفته دو روز مأمور آگاهی جهت بررسی اصالت در این مرکز حاضر می‌شد که به منظور تسریع در صدور پلاک مراجعان، مقرر شد به سه روز در هفته افزایش یابد.

وی به یکی دیگر از مشکلات شهروندان یزدی در تعویض پلاک اشاره کرد و گفت: برای نصب پلاک جدید روی خودروی بدون پلاک، در حال حاضر خودروی متقاضیان سه روز در محل تعویض پلاک یزد نگهداری می‌شود تا پلاک از تهران ارسال شود که گلایه مراجعان را به دنبال دارد؛ لذا لازم است نیروی انتظامی فکری برای این مسئله کند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد بازدید‌های غیرمترقبه را در برآورد دقیق از عملکرد بخش‌های دولتی، نظامی و انتظامی مؤثر دانست.

انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان قضایی نیروهای مسلح بازدید سرزده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان قضایی نیروهای مسلح بازدید سرزده مرکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: در راستای یاری مظلومیت ملت فلسطین و پاسخ به تجاوزات آمریکایی - انگلیسی به کشور ما، نیروی دریایی نیرو‌های مسلح یمن به لطف خداوند متعال، کشتی اسرائیلی ام اس سی داروین (MSC Darwin) را در خلیج عدن با موشک‌های دریایی مناسب و چند پهپاد هدف قرار داد و به فضل خدا این عملیات با موفقیت با اهداف خود رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیروی موشکی به یاری خداوند، تعدادی موشک بالستیک و بالدار به سمت اهداف دشمن اسرائیلی در منطقه ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرد.

نیرو‌های مسلح یمن به ادامه عملیات خود در یاری رساندن به ملت فلسطین از طریق ممانعت از دریانوردی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به طرف بنادر اشغالگران می‌روند، در دریای سرخ و دریای عربی و در اقیانوس هند تاکید می‌کند و همچنین به انجام عملیات نظامی بیشتر علیه اهداف دشمن اسرائیلی در فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد و این عملیات تا زمانی که تجاوزات متوقف نشود و محاصره از ملت فلسطین در نوار غزه برداشته نشود ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • خبر خوش برای سربازان