Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:27:29 GMT

شرایط پذیرش سرباز فناور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۳۸۰۴

شرایط پذیرش سرباز فناور اعلام شد

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای جذب سرباز فناور فراخوان منتشر کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با توجه به گفتمان‌سازی انجام شده از سوی معاونت علمی و فناوری پروژه سرباز فناور و امریه سربازی در این معاونت و دیگر دستگاه‌های اجرایی گسترش یافته است.

با توجه به نیازمندی‌های معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، نیروهای امریه سربازی باید در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های دولتی فارغ‌التحصیل شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اولویت پذیرش با فارغ التحصیلان رشته‌های مدیریت مالی، اقتصاد و حسابداری است. نیروهای امریه متقاضی استفاده از این فرصت کاری، باید بر مجموعه نرم‌افزار آفیس تسلط کامل داشته باشند. همچنین آشنایی ابتدایی با برنامه نویسی کامپیوتر نیز یکی دیگر از شرایط پذیرش است.

برابر قانون، نیروهای متقاضی پذیرش به عنوان سرباز فناور و امریه سربازی در نهادهای دولتی نباید از غیبت برخوردار باشند. داوطلبان باید ساکن استان تهران باشند. علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را به نشانی الکترونیک tbf.co@chmail.ir  ارسال کنند.  

منتخبان پذیرفته شده دوره خدمت سربازی خود را به صورت امریه در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری سپری می‌کنند. با توجه به گفتمان‌سازی انجام گرفته از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌های دولتی، فارغ‌التحصیلان با استعداد و نخبه دانشگاهی را به عنوان امریه جذب می‌کنند. امریه سرباز فناور نیز، نام یکی دیگر از بسته‌های خدمتی این معاونت است که به شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان فناور زیست‌بوم نوآوری کشور اختصاص یافته است. مهلت ارسال رزومه تا 15 دی ماه 1399 است.

شکوفایی زیست‌بوم نوآوری و فناوری با ترکیب فرهنگ و فناوریتعاملات فناورانه ایران و ترکیه گسترش می‌یابدکاهش واردات "مرغ لاین" با ورود فناوری به تکمیل زنجیره تولید

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سربازی سربازی معاونت علمی و فناوری ریاست سرباز فناور امریه سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین

به گزارش قدس خراسان، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت: که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالاً سرقت باطری توسط این نرم‌افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
سید مرتضی میرزایی افزود: ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با ردیابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت: ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم‌افزار متصل شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • رشد ۱۰۰ درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات «وعده صادق»
  • رشد صد درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات وعده صادق
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین