Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@15:17:51 GMT

گودبای پارتی سپاه برای رفتن ترامپ

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۳۹۰۴

گودبای پارتی سپاه برای رفتن ترامپ

صدای ایران- سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در حاشیه مراسم رونمایی و به آب‌اندازی دومین نفتکش اقیانوس‌پیما توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه در بوشهر اظهار داشت: دومین کشتی نفتکش غول پیکر افراماکس به‌صورت «ای پی سی» توسط قرارگاه سارندگی خاتم‌الانبیاء سپاه با ظرفیت ۷۵۰ هزار بشکه در شرکت صدرا ساخته و امروز آب‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته فارس، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه افزود: به همت جوانان متخصص ایرانی، در همه بخش‌های صنعت دریایی خودکفا شده‌ایم و امروز برای ساخت هرگونه کشتی نیاز به بیرون از کشور نداریم.


وی تصریح کرد: امروزه شرکت صدرا با حمایت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه قادر است که هرگونه شناور غول‌پیکر نفتی، رزمی، صیادی و ... را بدون نیاز به بیرون از کشور ساخت کند.

محمد با بیان اینکه شرکت صدرا نماد جهش تولید در کشور است، گفت: توافقات نهایی برای پروژه‌های رشادت، تعمیر ۱۸ سکوی پارس جنوبی و ساخت شناور‌های مختلف توسط شرکت صدرا انجام شده است که با این رویکرد برای افراد زیادی در شرکت صدرا اشتغال‌زایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای ساخت این کشتی، حدود ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و یک هزار و ۵۰۰ نفر به طور غیرمستقیم در دو سال اخیر مشغول به فعالیت بوده‌اند و اشتغال‌زایی شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) تصریح کرد: مراسم رونمایی از نفتکش اقیانوس‌پیما توسط متخصصین داخلی جهت «گود بای پارتی» ترامپ قمارباز برگزار شده که دشمنان دریابند، علی‌رغم همه تحریم‌ها با تخصص نیرو‌های ایرانی در شرکت صدرا توانسته‌ایم از دومین نفتکش غول‌پیکر اقیانوس‌پیما رونمایی و به آب بی‌اندازیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سعید محمد گودبای پارتی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه خاتم الانبیاء سپاه شرکت صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم

روح الله احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به تنوع آب و هوایی مناسب این شهرستان برای کاشت نهال انجیر دیم، کاشت انجیر در اراضی بخش چاهک اجرا شد.

وی با بیان آنکه انجیرهای کشت شده در شهرستان از ارقام استهبان، سبز، سیاه و گلاب است، افزود: انجیر دیم تنها از طریق نزولات آسمانی آبیاری می‌شود و اگر بارندگی کمتر از حد نرمال باشد به صورت غرقابی سه تا چهار مرحله آبیاری می‌شود.

رئیس مرکز جهاد کشاورزی شهرستان خاتم تصریح کرد: در شهرستان خاتم ۶۵ هکتار انجیر وجود دارد که ۴۲ هکتار بارور و ۲۳ هکتار غیر بارور است و ۲۸۰ هکتار اراضی شیب دار به کشت انجیر اختصاص یافته است.‌

کد خبر 6092042

دیگر خبرها

  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود