Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:52:18 GMT

گرانترین میوه‌های بازار کدامند؟

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۳۹۵۷

گرانترین میوه‌های بازار کدامند؟

آناناس در صدر گرانترین میوه های بازار قرار دارد.

به گزارش ایسنا، براساس نرخنامه کشف قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان مرکزی، آناناس کارتنی به قیمت هر کارتن ۷۰۰ تا ۹۰۰هزار تومان (هر کارتن شامل شش عدد آناناس)، انار کوهستان با قیمت ۱۵ تا ۲۱ هزارتومان، گلابی شاه میوه و بیروتی ۱۷ تا ۳۰هزار تومان، موز ۲۹ تا ۳۳ هزار تومان، به ۱۰ تا ۱۸هزار تومان، خرمالو کن ۱۳ تا ۲۰ هزار تومان، پرتقال ناول ۱۳ تا ۱۹هزار تومان به فروش می‌رسد که این اقلام با اعمال سود ۳۵درصدی در خرده فروشی ها به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس مشاهدات میدانی از برخی از خرده فروشی های تهران، آناناس با قیمت ۱۶۰ تا۱۸۰، نارگیل با قیمت ۳۵ تا ۴۴، موز ۳۸ تا ۴۳ هزارتومان، گلابی درجه یک ۲۸  تا ۳۸ هزار تومان، انار کوهستان ۲۷ تا ۳۵ هزارتومان و خرمالو ۲۵ تا ۳۴هزار تومان به ترتیب جزو گرانترین میوه های بازار به شمار می آیند.

گفتنی است، قیمت های ذکر شده حدودی و برای برخی از خرده فروشی‌های سطح شهر تهران بوده و شامل همه میوه فروشی ها نمی شود. ممکن است در برخی مناطق قیمت اقلام مذکور بیشتر یا کمتر باشد.

همچنین براساس نرخ نامه میادین میوه و تره بار، گرانترین میوه های میادین به ترتیب موز با قیمت هر کیلوگرم ۲۲ هزار تومان، گلابی هر کیلوگرم ۱۷هزار و ۹۰۰تومان، ازگیل هر کیلوگرم ۱۳هزار و ۹۰۰تومان، خرمالو هر کیلو ۱۳هزار و ۵۰۰ تومان،انار ممتاز هر کیلو ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان، کیوی ممتاز هر کیلو ۱۲ هزار و ۹۰۰تومان، انگور شاهرودی هر کیلو ۱۲هزار و ۸۰۰تومان، انگور بی‌دانه و مهری هر کیلوگرم ۱۲هزار و ۵۰۰تومان، پرتقال تامسون جنوب هر کیلو ۱۲هزار و ۲۰۰تومان و بِه هر کیلوگرم ۱۲ هزار تومان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میوه آناناس موز گرانترین میوه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی درباره عملکرد این وزارتخانه بیان کرد: عید نوروز امسال همزمان با ماه مبارک رمضان فشار زیادی برای تامین کالا وجود داشت که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تامین کالای مورد نیاز نسبت به سنوات گذشته کمتر دچار نوسان قیمت کالا بودیم و تثبیت در بازار اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه برخی کارهای بر زمین مانده مانند تامین مواد اولیه و مشکل کمبود شکر را حل کردیم، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه نیازشان به شکر را تامین کنند.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: سال 1402 بهترین سال برای تامین ارز کالاهای اساسی بود و 13 میلیارد دلار ارز ترجیحی به نهاده‌های دامی و خوراکی‌های بخش کشاورزی تخصیص یافت.

نیکبخت گفت: تا امروز توسط کارخانه‌های تولید روغن و بازرگانان 70 هزار تن دانه‌های روغنی از کشاورزان خریداری شده است؛ در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳