Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:26:04 GMT

اینیستا اسطوره‌ای در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۴۰۳۳

اینیستا اسطوره‌ای در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال  ویسل کوبه ژاپن امسال با حضور ۲ ستاره سابق بارسلونا، آندرس اینیستا و توماس فرمایلن یکی از تیم‌های پرستاره لیگ قهرمانان امسال بود.

این تیم در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۲ بر یک از اولسان هیوندای کره جنوبی در ضربات پنالتی شکست خورد تا از حضور در فینال این رقابت‌ها باز بماند.

پس از اتمام مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰، کنفدراسیون فوتبال آسیا به رونمایی از یکی از چهره‌های ویژه این دوره از مسابقات پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار کلیپی از آندرس اینیستا ستاره سابق بارسلونا و کاپیتان فعلی ویسل کوبه نوشت: درخشش ستاره. اسطوره بزرگ این‌بار در صحنه لیگ قهرمانان آسیا.

این دوره از بازی‌ها با قهرمانی اولسان هیوندای و نایب قهرمانی پرسپولیس همراه بود.

برچسب‌ها کره‌ جنوبی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بارسلونا کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس آندرس اینیستا پروندهٔ خبری همراه با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بارسلونا کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس آندرس اینیستا کره جنوبی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بارسلونا کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس آندرس اینیستا اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی بین تیم های ازبکستان و ژاپن در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال